suprapappa Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 tjena har ngn ett tips på ett bra bildvisningsprogram?.....har körrt med Acdsee men det har krånglat rätt mkt så jag testade att byta till Adobe Photoshop Album 3 men det känns inte heller klockrent.....framförallt gillar jag inte att en bild som visas i helskärmsläge inte är en helskärm utan har en ram och ett verktygsfält runt sig.
hegobald Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Själv tycker jag att Windows XPs egna bildvisningsprogram duger gott... Presentationsläge och allt.. högerknappen "förgranska" längst upp i menyn 🙂 Redigera gör jag ändå alltid i PhotoShop
android Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Har inte testat så många olika, men jag gillar Faststone Image Viewer. Enkelt, snyggt och gratis, men med en del redigeringsfunktioner om man vill ha det också...
hackeman Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Håller med Hegobald. WinXP's inbyggda för att titta och Photoshop för att redigera is da shit.
Majken Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Har man en mus med framåt och bakåt knapp så går det ju dessutom galet snabbt att bläddra bilder med den inbyggda i WinXP 😛 /Majken
Guest musik Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Image Zone! Till skillnad från Hackeman tycker jag att Adobe Photoshop är riktigt professionellt och inte alls någon skit! 😄 :musik
hackeman Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Image Zone! Till skillnad från Hackeman tycker jag att Adobe Photoshop är riktigt professionellt och inte alls någon skit! 😄 :musik U thä män.
MusicGene Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Acdsee 2.4 är jävligt schtabilt. Jag gillar inte de nya versionerna.
Guest musik Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Picture Abbresive Version 4.2 är helt ok. 😛 :musik
Recommended Posts