Tilly Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 är det bara jag eller ser det ut som den vita cirkeln runt telefonen blir mindre och mindre hela tiden?
suedehead Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 är det bara jag eller ser det ut som den vita cirkeln runt telefonen blir mindre och mindre hela tiden? haha det tänkte jag oxå på.. skrämmande 😱
JonesH Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Broms! Det är ju verkligen inte bara för ericsson-telefoner?!? Salling Clicker finns för en massa Nokia, SonyEricsson och Motorola m.fl. Dock bara till OS X.
allansson Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Låter coolt... men ni får säga till om ni hittar nåt liknande för WinXP och Cubase SX...
Linus Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Låter coolt... men ni får säga till om ni hittar nåt liknande för WinXP och Cubase SX... Jag kan väl slänga ihop en isåfall 😛
Guest captain nemo Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 Verkar jävligt användbart. Som en fjärrkontroll till motorsågen ungefär... 🙂 //nemo
Recommended Posts