Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

De var tvungna att operera bort min kindtand. Det gick inte att dra ut den alltså. Sålunda så sågade de ut den! Sågade i käkbenet, sågade i tandköttet, klyvde tandköttet och sydde i kanterna åtminstone.

Nu gapar hålet, hela tiden rinner blod ur öppningen... Det är det värsta!!

Undrar hur mycket blod jag har egentligen? Börjar känna mig yr och svag...

🙂

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

De var tvungna att operera bort min kindtand. Det gick inte att dra ut den alltså. Sålunda så sågade de ut den! Sågade i käkbenet, sågade i tandköttet, klyvde tandköttet och sydde i kanterna åtminstone.

Nu gapar hålet, hela tiden rinner blod ur öppningen... Det är det värsta!!

Undrar hur mycket blod jag har egentligen? Börjar känna mig yr och svag...

🙂

:musik

🙂

Din typ av tur är den typ av tur man sätter o framför... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det fanns en bra sak med besöket... Jag lär aldrig drabbas av tandlossning i alla fall. Min tand hade inkapslat sig med käkbenet och blivit i ett stycke...typ...

Å andra sidan var det därför den var svår att få väck.

14 da'r tar det innan kötthålet vuxit igen (tur jag är "ledig" i 2 veckor då...). Sedan tar det 4 månader för benet att växa ihop igen....

Operationen tog 7 ordinära tandläkarbesök!! Borde man inte hellre betala efter hur ont man får efteråt? Max smärta=gratis. Inte ont alls=1500 kr. Lite ont=750 kr.

🙁

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde man inte hellre betala efter hur ont man får efteråt? Max smärta=gratis. Inte ont alls=1500 kr. Lite ont=750 kr.

😕

:musik

Bra idé! 😆

Lite skevt blir det nog... 🙁

Rotfyllning: Gratis

Rutinkontroll: 1500

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

är lunkan 15 år?

är i skolan nu, har foto. skulle in på Juno (med IE) och skrev juno.co.uk. Och den uppfattar inte det rätt?!?!

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

Mornelis 🙂

Kommit hem från skolan/jobbet?

Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Mornelis 🥰

Kommit hem från skolan/jobbet?

Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst.

Ok 🙂

Vad ska du bli för typ av lärare? :rolleyes:

Lärarvikarie, om jag får be. Till läraryket har jag många år av studier, som jag förmodligen inte kommer att ta.

Ska vikariera i de flesta ämnen. Men det har du väl redan frågat mig och jag har svarat för några dagar sedan?

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Mornelis 🥰

Kommit hem från skolan/jobbet?

Jepp. Har haft utbildningsdag i pedagogik och ledarskap. Mycket intressant. På måndag börjar lärarvikarierandet mer seriöst.

Ok 🙂

Vad ska du bli för typ av lärare? :rolleyes:

Lärarvikarie, om jag får be. Till läraryket har jag många år av studier, som jag förmodligen inte kommer att ta.

Ska vikariera i de flesta ämnen. Men det har du väl redan frågat mig och jag har svarat för några dagar sedan?

Jepp 🙂

Ok, kan man utbilda sig till vikarie? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...