Jari Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Ska ev. uppdatera operativsysem till Creamware kortet från 4.0 till 4.5 Vad betyder OTC och GTC? Kolla in länken , länsgst ner på sidan , så ser ni sammanhanget. https://ssl.kundenserver.de/register.cwaudi..._en.php?lang=en Jari
Gote Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Klicka på förkortningen så kommer det upp en förklaring...
Pico Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 (edited) Klicka dem så ser du.. Tur Gote, tur! Edited February 27, 2006 by Pico
Gote Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Klicka dem så ser du.. 🥰 Tur Gote, tur! Luck has nothing to do with it...
Gote Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😳 På svenska? Med Andra Ord...
Overkill Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😳 På svenska? Med Andra Ord... 😮😳😆😄
Pellesnusk Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Ska ev. uppdatera operativsysem till Creamware kortet från 4.0 till 4.5 Är det värt det tycker du? Jag har Creamware i version 4.0 och har också fått en miljon mail från Creamware om att uppdatera.....men är det värt det? Det kostar väl typ 100 Euro?
Jari Posted March 6, 2006 Author Posted March 6, 2006 (edited) Jo,det var det nog. Har fått hem allkeys filen nu. 😄 Jag hade inte så mycket pluggar innan. Nu fick jag välja, synth and sampler eller max n master packet. Jag tog synth and sampler. Då ingick lite exta prylar med... bara pluggpaketet kostar annars 598 euro. Nu fick jag pluggpaketet och Scope 4.5 för 98 euro. För mej var det en bra deal. Edited March 6, 2006 by Jari
Jari Posted March 6, 2006 Author Posted March 6, 2006 Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😄 I thailand betyder mao full, berusad, packad. mao maak mycket full mao maak maak pissrak , dyngpackad , jävligt full
Micke H Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 (edited) Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😄 I thailand betyder mao full, berusad, packad. mao maak mycket full mao maak maak pissrak , dyngpackad , jävligt full Man lär sig något nytt varje dag... 😳 EDIT: stavfel Edited March 6, 2006 by Lynxo
Guest musik Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Hej! Vad betyder DivX? Vad betyder FTP? Vad betyder MSYQL? 😄 :musik
Linus Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Vad betyder DivX?DivX är ingen förkortning. DivX är ett videoformat, baserat på MPEG-4. Bra bildkvalitet och låg bitrate. Vad betyder FTP?File Transfer Protocol. Nätverksprotokoll för filöverföring mellan en serverdator och en klientdator. Vad betyder MSYQL?SQL=Structured Query Language. Kommandon för att hämta information ur en databas. MySQL är ingen förkortning. Programmet är en av världens populäraste databashanterare, och är fri mjukvara. SQL-databaser används oftast i samband med språk som PHP för att administrera webbsajter.
Guest musik Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Hej! Ja, t.ex. när man som jag ska skaffa hemsida nu äntligen så står det ju en hel massa förkortningar i det som listas att ingå i de olika paketen. Finns det nån bok om detta? Eller är det bara att söka i google t.ex.? 😛 :musik
Recommended Posts