Nexustwins Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 LÅTNAMN: Dial ARTIST/GRUPP: Nexustwins GENRE: Industrial/Progressive LÅTLÄNGD: ca 3:10 INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 4,57 STATUS: Nästan en demo. LÅTLÄNK:Se nedan ---------------v En ny låt från oss. Gjorde den på 2 dagar men ändå är den bra. Snälla kommentera fast än att du inte har nått jätte viktigt att säga . Nexustwins___Dial.mp3
hertingen Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Kan tyvärr inte komma med några komentarer angående mix och dylikt, är inte så bra på sånt. Låter det bara bra så är det bra. Och det här låter bra Jag gillar sånna här monotona synthiga krejjer!
Pazo Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Svengelskan i början alltså! 😕 Annars så låter det faktiskt rätt bra om dethär. snygga trummor. snygg synth. Sen kommer något break som förstör stämningen helt. Flowet försvinner helt då. LÅter som musiken på jaktscenerna i matrix 😲. Det andra breaket var faktiskt bättre. där bibehölls rytmen iaf. Bra jobbat
Nexustwins Posted February 25, 2006 Author Posted February 25, 2006 (edited) Svengelskan i början alltså! 😲 Annars så låter det faktiskt rätt bra om dethär. snygga trummor. snygg synth. Sen kommer något break som förstör stämningen helt. Flowet försvinner helt då. LÅter som musiken på jaktscenerna i matrix 😄. Det andra breaket var faktiskt bättre. där bibehölls rytmen iaf. Bra jobbat Hmm... Vilken brak är det du menar? Kan du säga någon specifik tidpunkt? 😕 Edit:Tackar Edited February 25, 2006 by xdjs
Guest starboy Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Låter helt okej det här. Kanske aningen enformigt. Bra jobbat!
Nexustwins Posted February 25, 2006 Author Posted February 25, 2006 Tackar ja en aning enformig men inte jämfört med vissa proffs 😉 Någon annan som vill kommentera? 🙂
Pazo Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Svengelskan i början alltså! 😉 Annars så låter det faktiskt rätt bra om dethär. snygga trummor. snygg synth. Sen kommer något break som förstör stämningen helt. Flowet försvinner helt då. LÅter som musiken på jaktscenerna i matrix 😆. Det andra breaket var faktiskt bättre. där bibehölls rytmen iaf. Bra jobbat Hmm... Vilken brak är det du menar? Kan du säga någon specifik tidpunkt? 🙂 Edit:Tackar brak? Det jag syftar på Är Breaket som börjar 1.06...
Nexustwins Posted February 25, 2006 Author Posted February 25, 2006 Svengelskan i början alltså! 😉 Annars så låter det faktiskt rätt bra om dethär. snygga trummor. snygg synth. Sen kommer något break som förstör stämningen helt. Flowet försvinner helt då. LÅter som musiken på jaktscenerna i matrix 🙂. Det andra breaket var faktiskt bättre. där bibehölls rytmen iaf. Bra jobbat Hmm... Vilken brak är det du menar? Kan du säga någon specifik tidpunkt? 🙂 Edit:Tackar brak? Det jag syftar på Är Breaket som börjar 1.06... Brak.. Min bror släpptesig så jag råkade få in det i meningen. 😄 Ska se vad jag kan göra åt det. 😆
Dj_Sound Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Någon mer som vill komentera! jag vill veta vad ni tycker.
NormaN BeatZ Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 sköna ideer dude 😳 Om du lägger på lite mer syntar, effekter och sfx så har du en riktigt fet låt ^^ Peace NormaN BeatZ
Nexustwins Posted February 27, 2006 Author Posted February 27, 2006 Okey ska försöka klämma in lite till då 😳
Recommended Posts