Alakangas Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 (edited) - stress.mp3 Edited December 13, 2007 by Alakangas
Jarnis Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Heter ni verkligen Psuedo? Det stavas väl Pseudo? Gött death-/thrash-mangel hursomhelst. Trummorna låter verkligen inte så roliga, men riffen är grymma, de sitter som en smäck.
sixties Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 låter riktigt bra, förutom trummljudet. skicka midifilen till mig så kan jag göra om den med bättre trummor (BFD) om du vill. 🙂
Alakangas Posted February 25, 2006 Author Posted February 25, 2006 Heter ni verkligen Psuedo? Det stavas väl Pseudo? Gött death-/thrash-mangel hursomhelst. Trummorna låter verkligen inte så roliga, men riffen är grymma, de sitter som en smäck. Tack för berömmet om riffen, det är jag som skrivit den! =) Trummorna låter anus eftersom jag har slaskmixat låten i all hast igårkväll. Ska sätta mig ner och mixa om den nu. Angående bandnamnet så har du naturligvis rätt, jag var slitnast när jag skrev. (ja he het slitnast om man komm borti lappland!)
Recommended Posts