Guest nattvaktaren Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 (edited) LÅTNAMN: Singer/Songwriter ARTIST/GRUPP: Nattvaktaren GENRE: modern disko LÅTLÄNGD: 4:51 KOMPOSITÖR: Nattvaktaren PRODUCENT: Nattvaktaren INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.67 MB LÅTLÄNK: ---- edit: skivkontrakt Edited May 26, 2004 by nattvaktaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 😆 trodde först att jag ställt in fel samplerate.. läste bara disko..och väntade mig ett WahWah ljud nånstans...men sen läste jag "modern disko"... oj.. jag säger pass...ehh..snabbt åttahelvete gick det i alla fall. /D Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Jag kollade bara titeln; "Singer/songwriter" och tänkte - perfekt, den här tar jag med mig på grillfesten. Vi ska ju elda på en brasa, grilla lite korv, en akustisk gitarr, tjejer i fleeze-tröjor, ja ni vet. Blev smått överraskad när jag tryckte in den i stereon; gitarren flög in i brasan, grillaren fick epileptiskt anfall och resten av folket rymde till skogs. Bra tempo! 😳😆😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 jädrans ös, inte min kopp te dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nattvaktaren Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Att inte Markoolio eller Microkorg skulle gilla min låt kunde man väl gissa sig till. Någon annan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plus o Minus Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 klevenhaus stoppar låten i väskan och gör sig redo för kvällens gig ... jisses vad kiddsen kommer att dansa 😱 tio elaka techno gubbar åt nattvaktaren för väl utfört arbete ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nattvaktaren Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 klevenhaus stoppar låten i väskan och gör sig redo för kvällens gig ... jisses vad kiddsen kommer att dansa 😱 tio elaka techno gubbar åt nattvaktaren för väl utfört arbete ! Tack till Kenny-G. Var spelar du? 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plus o Minus Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 klevenhaus stoppar låten i väskan och gör sig redo för kvällens gig ... jisses vad kiddsen kommer att dansa 😱 tio elaka techno gubbar åt nattvaktaren för väl utfört arbete ! Tack till Kenny-G. Var spelar du? 😛 ja tänk den som visste det ... fick ju fasfel efter att jag lyssnat på låten ju 😲 trodde inte jag skulle få avnjuta sådan klass på detta forum på länge, men se/hör så fel man hadde 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twilight_Zound Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Sicket ÖÖÖÖÖS 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekström Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Hmm... antingen har jag för lite bas på...vilket jag antagligen inte har ;-) brukar dista i det mesta..men mer trycka i den här och den skulle bli en bra låt helt klart 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Lite väl hård för min smak.. Men bra jobbat! 😱 //Nisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Att inte Markoolio eller Microkorg skulle gilla min låt kunde man väl gissa sig till.Någon annan? Är det jag som är Markoolio 😱 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
psykadelisk Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Varför får jag bara konstig text/kod när jag försöker hämta låten? Någon som vet??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Är det jag som är Markoolio 😛 ? Chansen är väl 50/50.. 😉 Du är marko och jag olio..typ... 😄 /D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts