lavrell Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 (edited) Vad tycker ni ska jag slå till? Annonsen Edited February 13, 2006 by lavrell
AXL THE ROCKER Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Vad tycker ni ska jag slå till? Annonsen Hmm.. det va nog det tråkigaste, sämsta och kanske mest uttjatade skämtet.... ....trist helt enkelt... 😆
Guest denton Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Ha ha slå till och be honom skicka den i en taxi 😆😱😆
Håkan Ekberg Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hmm, jag har sett några såna annonser på tradera och det som förvånar mig är att folk faktiskt bjuder på dem. 😆 Håkan
AXL THE ROCKER Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hmm, jag har sett några såna annonser på tradera och det som förvånar mig är att folk faktiskt bjuder på dem. 😆 Håkan Det är väl folk med "humor" som gör det!!
Guest musik Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Seriöst tror jag att det är folk som inte vet vad som menas med luftgitarr. Dessutom har ju säljaren lagen på sin sida! Så bjud för fan! :musik
Recommended Posts