Guest little_arnis Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 (edited) Hej skulle vara kul att få lite feedback på min senaste skapelse. //Arnis Edited February 9, 2006 by little_arnis
Guest little_arnis Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 (edited) LÅTNAMN: Nighttrain ARTIST/GRUPP: Superior GENRE: Instrumental LÅTLÄNGD:3:36 KOMPOSITÖR:E.Arnberg PRODUCENT:E.Arnberg EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,29MB STATUS: färdig demo ( LÅTLÄNK:) här är den. nighttrain.mp3 Edited February 9, 2006 by little_arnis
bengan_gbg Posted February 9, 2006 Posted February 9, 2006 Tja....det låter lite som ngn korsning mellan "Apache" och "Chariots of Fire" låtmässigt tycker jag. Har svårt för det där ljudet ute till höger.....annars funkar det väl.
tbruce Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 Hmm, intressant. Fin inledning, precis när jag börjat fundera över om det här var värt att lyssna på så faller allt på plats och blir riktigt vackert. Snyggt luftigt, me like. Lite tjatigt i längden, tyvärr.
Recommended Posts