Jump to content
Annons

Ny tung låt med djonas!


djonas

Är tritonus bra för din tinnitus? :lol:  

53 röster

  1. 1. Är tritonus bra för din tinnitus? :lol:

    • 1 - Ja :)
      45
    • 2 - Nä :(
      7


Recommended Posts

Coolt. Låter väldigt mycket Joe Satriani på harmonierna och guran.

Fet gitarronani 🙂

Gillar pianot.

Själv hade jag nog försökt få ett något skitigare mer live-sound på stråkarna och trummorna. Men du kanske är typen som gillar det supercleant(?).

"Själv hade jag nog" förresten... -som om jag skulle kunna få till nått sånt här... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 128
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Kan bara hålla med alla andra här på forumet. Svinbra låt, svinbra spelat. Sjukt bra helt enkelt!

Tackar så väldans mkt wicked_s. Värmer lite extra när det kommer från en sån gitarrvirtuos som du. 😳

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Klart skönst stycke! Jag hade nog gillat lite högre kompgitarrgitarrer dock, jämfört med trummor.

Det sämsta i låten tycker jag nog är gitarrljudet, som så många andra lovordat. Det första jag tänkte var "det här är jättelajnat". Tycker tyvärr det låter väldigt smetigt, samtigt som att man hör att den här gitarren vill låta ENGL.

Kanske borde investera i en Savage eller nånting?  😄

Tack så mkt Torwald!

Yes det stämmer att jag lajnar gitarren. Jag lajnar den genom en effektbox och spelar oftast in med hörlurar av det enkla skälet att jag inte kan vräka på med min förstärkare på högre volym, med hänsyn till grannar och flickvän. 🙂

Har funderat lite på att köpa en Pod XT för de inspelningar jag gör hemma.

...låta ENGL? 🙂 Hur menar du nurå...?

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Otroligt snygga harmonier! Och gitarrspelet är som vanligt i världsklass. Du är en extrem elit. 😆 Attans att man inte ha så mcyetkt id längre, hade vart hur kul som helst att skriva något tillsammans med dig. 🙂 Suveränt återigen. Denna kommer rulla några gånger i winamp. 🙂 Längtar till vi drar ut på "svrigeturnén". 😄

Tanks my dear friend. 😄

Vi måste få tummen ur snart och skriva färdigt det som vi börjat på. 😆

Yes på turnén kommer vi rocka fett som fan. 😄

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja man!

Skön låt! Känns mkt M.Romeo över denna! Fan.. den här skulle va toktung ordentligt jävla upp-proddad med livetrummor! Tycker att leadsoundet är lite för "poddigt" för min smak! Men ap-bra lirat å så!

keep it up sergeant!

Tjenare Bultage!

Tack för kommentarerna. Hehe många bud nu M. Romeo, Satriani, DT, m.fl. Förmodligen är det väl en salig blandning av allt möjligt. 😄

Live trummor kommer förhoppningsvis. 😕

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Coolt. Låter väldigt mycket Joe Satriani på harmonierna och guran.

Fet gitarronani 😄

Gillar pianot.

Själv hade jag nog försökt få ett något skitigare mer live-sound på stråkarna och trummorna. Men du kanske är typen som gillar det supercleant(?).

"Själv hade jag nog" förresten... -som om jag skulle kunna få till nått sånt här... 🙂

Tackar MrBluesman! 🙂

Yes jag gillar när det är cleant, men som sagt, smaken är som baken...godast i mitten. 😳

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...