Jump to content
Annons

...


Recommended Posts

Annons
  • Svar 107
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Danny Cort (oregistrerad)

Fan vad bra du sjunger.

Men är det en Scocco-pastisch?

Sök till sikta mot stjärnorna, du är mer Scocco än Scocco. Hehe.

Jag ska se till att Mauro får höra detta i veckan, vore kul att höra vad han tycker, kanske blir du stämd för att ha snott ett helt koncept!

Jävligt bra låt också. Du är en superstar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Jag ska se till att Mauro får höra detta i veckan

Det vore ju skitkul! Seriöst?

Ja, seriöst.

Det är grymt bra detta...riktigt modern prodd också. 90-tals slick är ju det hetaste nu. Igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket kompetent produktion.

Låten är bra. Sången är bra. Det känns... färdigt.

Ge ut! 😳

Scocco-pastisch? Tja, likheterna är faktiskt stora. Ska du byta refrängen 2:06 mot ett solo på oboe isåfall? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkligen Scocco, det var det första jag tänkte på! Bra låt. Inget som berör. Men bra.

EDIT: bra produktion.

Redigerat av Thimmie
Link to comment
Dela på andra sajter

Thumbs up, det här är riktigt sjysst! 🙂

Tajt prodd och en väldigt bra röst, gillar verkligen 'Kan du se mig'. Det enda som är synd är väl att du låter lite för mycket Mauro, om det nu kan vara något dåligt med det? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med dom flesta i denna tråd! Kanoon snyggt producerat!

Inte riktigt min musik men bra för att vara den stilen.

Visst du sjunger ju snyggt och som man skall, till den här stilen. Personligen tycker jag inte om den typ av halv-falsett du kör med!!

Vad använder du för grejjer när du spelar in?

Lycka till med P3 intervjun!!

//P

Redigerat av sundpa
Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt bra, det enda jag skulle kolla lite på är att skära toppen på leadreverbet. Det ligger och essar och tissar lite väl mycket.

Det låter annars precis som det skall, vare sig man gillar det eller inte. 🙂

/emser

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda som är synd är väl att du låter lite för mycket Mauro, om det nu kan vara något dåligt med det?

Det förefaller var det eviga dilemmat. Bara det att jag sjunger så här och skriver såna här låtar... Kanske kan vi ta Mauro-skatten till högre dimensioner?

Som sagt, det är inget som är fel, men ska man se det rent kommersiellt så är det ett litet problem att folk kan bli förvirrade när de hör dig och tro det är Mauro. 🙂

Samtidigt gör du din egen grej riktigt bra, och då ska du inte ändra på dig bara för att du råkar påminna om någon. Kör på hårt, det här kommer att bli skitbra! Ska lyssna på p3 imorgon dessutom, lycka till 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Crazy...

Jag fick just ett telefonsamtal från Martin Stenberg P3 - Kan du se mig kommer spelas på Morgonpasset i P3 imorgon med telefonintervju runt 7.00.

Ratta in SR då!

//L

Hur gick det!? Var det fett? 🙂

Det var så trevligt så 😆

Kaffespillaren, skickade du in den till Melodifestivalen eller var det en efterkonstruktion av P3?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...