Umemagnus Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 (edited) Hejsan... Köpte typiskt nog C o D 2.... Skulle ju köpa Battlefield 2 😕 Så om någon vill köpa ett helt nytt (förutom att plasten är borta) PC-spel.. PM:a mig. Säljer det för 300 spänn... (499 kr nytt).. eller deklart... är nån villig att byta så går det oxå bra 😄 Edited January 31, 2006 by Umemagnus
Eternal Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Hejsan... Köpte typiskt nog C o D 2.... Skulle ju köpa Battlefield 2 😆Så om någon vill köpa ett helt nytt (förutom att plasten är borta) PC-spel.. PM:a mig. Säljer det för 300 spänn... (499 kr nytt).. eller deklart... är nån villig att byta så går det oxå bra 😄 Oj vilken tavla. Hade du bråttom? Tyvärr vill jag inte ha det spelet 😆
nurfen Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Är du säker på att du inte ska behålla CoD2 då? Och iallafall spela igenom det.. Det är ju hur kul som helst på 360 iallafall 😆
Umemagnus Posted January 31, 2006 Author Posted January 31, 2006 Hejsan... Köpte typiskt nog C o D 2.... Skulle ju köpa Battlefield 2 😆Så om någon vill köpa ett helt nytt (förutom att plasten är borta) PC-spel.. PM:a mig. Säljer det för 300 spänn... (499 kr nytt).. eller deklart... är nån villig att byta så går det oxå bra 🙂 Oj vilken tavla. Hade du bråttom? Tyvärr vill jag inte ha det spelet 😄 jadu.. vi skulle lira över nätet ett gäng ikväll... men "är huvve dumt så..."
Recommended Posts