spaceman Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet då´raaaa... 🙂
Cloudsurfer Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet då´raaaa... 🙂 Haha bilden påminner mig på ett konstigt sätt om låten jag lyssnade på nyss KoRn's 'Twisten Transistor'
Mats Stålbröst Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Underbart namn också... Leopold von Knobelsdorff. 🙂 /Mats
AndyPandy Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Och det är också något speciellt med tyska. Får varje enkel mening att verka viktig!
spaceman Posted January 31, 2006 Author Posted January 31, 2006 Det är faktiskt ett vykort jag fick av brollan för flera år sedan...Här är ett riktigt kultgäng, också på vykort...Allvarliga herrar, inget j-a jammande här inte... 🙂
spaceman Posted January 31, 2006 Author Posted January 31, 2006 Här kommer lite riktiga idolbilder... 😆 Den här skivan verkar vara uppåt värre...
auto mode Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 HA HA .Lill Arnes ser mer ut som däckbytare i Ferrari teamet än ett band
Mats Stålbröst Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 Det är faktiskt ett vykort jag fick av brollan för flera år sedan...Här är ettriktigt kultgäng, också på vykort...Allvarliga herrar, inget j-a jammande här inte... 😆 Shit! De har drabbats av fläcktyfus hela gänget. 😉 /Mats
Gote Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 Och det är också något speciellt med tyska. Får varje enkel mening att verka viktig! Och deras titlar sen! Toningenjör! Sug på den... 😆
S2L Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 Balalajkan är alltså ett ryskt (trekantigt) stränginstrument. Det finns ganska många liknande band, se själva 😆
Hellpig Posted February 3, 2006 Posted February 3, 2006 Lill Arnes Tydligen lever och frodas Lill Arnes fortfarande... de spelar den 16:e decemberenligt ovanstående länk .)
Guest Katla Posted February 3, 2006 Posted February 3, 2006 Träslöjdslärarlooken kan få vilken flicka som helst på fall! 😉
Recommended Posts