Dingbats Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 LÅTNAMN: Tjeckien ARTIST/GRUPP: Namnlöst tillfälligt band GENRE: Gladpunk LÅTLÄNGD: 1:12 KOMPOSITÖR: Edvin Lindström; Jakob Dozzi; Leo Simonato; Fredrik Holmqvist PRODUCENT: Edvin Lindström, med hjälp av Stefan Lindström EV. MEDVERKANDE: Edvin & Jakob INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,1 MB STATUS: Färdig, men demo är väl fel att kalla den... Det här den första låten som jag postar här. Jag och nåra kompisar skrev den för nåra månader sen, och vi spelade in den nu i veckan. Jag är nybörjare på produktion och mixning, så varsågoda och kritisera den djupt, all konstuktiv kritik är välkommen! 😕 Lite svårt att få upp volymen på den, men fick till slut upp den på en acceptabel nivå i alla fall. Låten kan väl snarast beskrivas som lättsam gladpunk, ni får lyssna själva. Men i alla fall, dissekera den bäst ni kan! 🙁 Fejkedit: Ingen av oss kan sjunga... Tjeckien.mp3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dede Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Tja lite 1979 vibbar. Fullerstagänget osv... 😛 Fortsätt jobba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dingbats Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 Tackar! 😉 Den låter lite burkig och dov tycker jag, finns inte så mycket diskant. Det beror nog till stor del på att själva grundljudet i gitarrerna inte hade nån diskant... Inget stort fel jag har gjort då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxlaxlax Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Tjeckien! Tjeckien! Vilken hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixties Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 det låter som det kunde vara inspelat 78-80, riktigt bra med andra ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts