Guest markus_78 Posted January 24, 2006 Posted January 24, 2006 hej. detta är vad jag har åstakommit som musiker: www.everybody.se www.freewebtown.com/mysticalmusic/ www.freewebs.com/3ill/ Hej svejs!
Gote Posted January 24, 2006 Posted January 24, 2006 (edited) HiYa Jag tror TordA är lite skojfrisk... 😉 Edited January 25, 2006 by Gote
Guest markus_78 Posted January 24, 2006 Posted January 24, 2006 Inte trodde väl jag att man blev så vänligt bemött häringa. Nåväl, jag har just varit och köpt ett EGOSYS Juli@ på börsen för 1400:- . Detta efter att ha läst runt i alla inlägg. Hoppas kunna presentera någonting nyinspelat snart, jag har tidigare spelat in allt på en 133 Mhz Pentium, Cakewalk5.0 genom mikrofonen på en videokamera. Hadetbraallihopa!
Micke H Posted January 24, 2006 Posted January 24, 2006 (edited) HiYa Varför använder alla den här bilden? 😠 Är alla här på Studios forum hemliga Paris-beundrare eller någonting? (För det är väl hon, va?) Ni sitter och skriver hemliga kärleksballader och förföljer henne för att kunna få en hemlig skymt av henne? 😏 Edit: Hej förresten. 😳 Edited January 24, 2006 by Lynxo
Guest Arin Posted January 24, 2006 Posted January 24, 2006 HiYa Vad är det här som bara några utvalda har blivid informerade om? 😆 Naturligtvis hej på dig också broder.
Guest markus_78 Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 http://www.freewebs.com/3ill/ Detta är lite av vad mitt sidoprojekt 3ill har gett! Tackar, tackar för välkomstorden!
Recommended Posts