Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Vad är det enklaste sättet att ladda upp låtar i demoforumet så att alla snabbt och smidigt kan ladda ner och lyssna på dem?

kom igen...så svårt kan det int' va

Edited by Dawnage
Annons
Posted
Du bifogar filen i Demodelen av forumet.

Studio står för utrymmet.

Jag antar att denna service endast är för prenumeranter? Jag har aldrig lyckats med det - sist fick jag bara ett felmeddelande som sa att "Du har inte rätt att ladda upp denna typ av filer". Filtyp var MP3. 😉

Posted
Du bifogar filen i Demodelen av forumet.

Studio står för utrymmet.

Jag antar att denna service endast är för prenumeranter? Jag har aldrig lyckats med det - sist fick jag bara ett felmeddelande som sa att "Du har inte rätt att ladda upp denna typ av filer". Filtyp var MP3. 😉

Var filen kanske för stor?

Posted
Jag antar att denna service endast är för prenumeranter? Jag har aldrig lyckats med det - sist fick jag bara ett felmeddelande som sa att "Du har inte rätt att ladda upp denna typ av filer". Filtyp var MP3. 😆

Nope, det ska funka för alla. Dock finns det vissa begränsningar i storlek och filtyp, som Linus skriver, men om jag förstått saken rätt, endast ett felmeddelande oavsett fel...

Verkar även kunna strula för folk som använder Nortons antivirusprogram.