Jump to content
Annons

Sångtävling!


Eternal

Vem har lyckats best med sången?  

111 röster

  1. 1. Vem har lyckats best med sången?

    • Astor Q
      0
    • Funi
      6
    • Eternal aka Maestro
      0
    • Moberg
      24
    • Piccazzo
      3
    • Pwayne
      39
    • Vallhagen
      10


Recommended Posts

Verkar ha taggat av lite... whiskytime kanske? Eller kan man förvänta sig en ny omgång röstrusch?

***

Kul va're Eternal. En rätt bizarr idé som absolut gick hem!

Än en gång all cred till arrangör, medtävlande och Altzi, som lite blygsamt insåg att han var bäst och steg åt sidan :rolleyes: ... och tack alla ni som röstat på rätt bidrag!

öxor, karaoke och munkavlar... det kompletta giget!

/Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 157
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Verkar ha taggat av lite... whiskytime kanske? Eller kan man förvänta sig en ny omgång röstrusch?

***

Kul va're Eternal. En rätt bizarr idé som absolut gick hem!

Än en gång all cred till arrangör, medtävlande och Altzi, som lite blygsamt insåg att han var bäst och steg åt sidan 😉 ... och tack alla ni som röstat på rätt bidrag!

öxor, karaoke och munkavlar... det kompletta giget!

/Bengan

Jag är väl inte i position :rolleyes: och säga att vi avslutar nu men det är lite avslaget.... 🙂

Kanske Eternal skall sätta ett slutdatum och pusha inför detta??

Alla andra rösta på!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kan väl säga att röstningen slutar på söndag klockan 18:00. Så har det i alla fall gått en vecka.

Jag har haft (eller fortfarande har) virus så jag kommer vara borta ett tag till! 😕

Sitter i felsäkert läge här nu i 60Hz... Inget vidare. Skärmen flimrar osv. Har installerat om XP fem gånger. Tyvärr har viruset förstört alla .exe-filer på alla hårddiskarna 🙁

Jaja... I'll be back!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen!

Nu har jag fixat datorhaveriet. Känns riktigt skönt efter all möda och besvär.

Vi kan väl avsluta tävlingen när jag har fått en röst? 😱

Vi får väl se vad nästa tävling blir. Och vem som tar första steget!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det går rätt till i denna omröstning! Här har jag öppet och ärligt blivit erbjuden mutor och lyckats förhandla mej till bra deal för köp av min röst på två ställen. Men man hindras från att rösta två gånger! Är det demokratiskt?! Samtidigt är det tråkigt att behöva göra Astor och Vallhagen besvikna... :rolleyes:

Men jag vill ge ros åt Eternel :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Astor Q (oregistrerad)
Jag tycker inte det går rätt till i denna omröstning! Här har jag öppet och ärligt blivit erbjuden mutor och lyckats förhandla mej till bra deal för köp av min röst på två ställen. Men man hindras från att rösta två gånger! Är det demokratiskt?! Samtidigt är det tråkigt att behöva göra Astor och Vallhagen besvikna... 😎

Men jag vill ge ros åt Eternel 🙂

Jag håller med! Vad är det för j-kla samhälle vi lever i när man hindras från att utnyttja fiffel och mutor? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det går rätt till i denna omröstning! Här har jag öppet och ärligt blivit erbjuden mutor och lyckats förhandla mej till bra deal för köp av min röst på två ställen. Men man hindras från att rösta två gånger! Är det demokratiskt?! Samtidigt är det tråkigt att behöva göra Astor och Vallhagen besvikna... 😆

Men jag vill ge ros åt Eternel 🙂

Jag håller med! Vad är det för j-kla samhälle vi lever i när man hindras från att utnyttja fiffel och mutor? 😎

😉 ... Vi kanske ska fixa en ny gallup 🙂 ! "Vilka två var egentligen bäst" ...

Link to comment
Dela på andra sajter

😳  ... Vi kanske ska fixa en ny gallup 😄 ! "Vilka två var egentligen bäst" ...

Vore det inte bättre med 3 bästa så hade du chansen att vinna Vallhagen!! 😱😲😄

Nej, nej, två räcker! Det är ju bara två som är villiga att erbjuda sina väljare någon form av gentjänst! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😉  ... Vi kanske ska fixa en ny gallup 😄 ! "Vilka två var egentligen bäst" ...

Vore det inte bättre med 3 bästa så hade du chansen att vinna Vallhagen!! 😉🙁😆

Nej, nej, två räcker! Det är ju bara två som är villiga att erbjuda sina väljare någon form av gentjänst! 🙂

Fast om Astor skall lyckas ta sig upp till andraplats måste han ju sjunga på låt säga....tjugo andra röstares låtar...eller??

Link to comment
Dela på andra sajter

😉  ... Vi kanske ska fixa en ny gallup 😄 ! "Vilka två var egentligen bäst" ...

Vore det inte bättre med 3 bästa så hade du chansen att vinna Vallhagen!! 😉🙁😆

Nej, nej, två räcker! Det är ju bara två som är villiga att erbjuda sina väljare någon form av gentjänst! 🙂

Fast om Astor skall lyckas ta sig upp till andraplats måste han ju sjunga på låt säga....tjugo andra röstares låtar...eller??

Hm, ja då är det risk att han blir hes, förstås... ja jag får väl backa där, men samtidigt passa på och gratulera herr Pwayne till en formidabel ledning. Jag följer med spänning upploppet, är det på söndag mållinjen passeras?

+

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det blir lätt vallhagen. bästa jag hört någonsin =)

I sanning roligt att höra!

Den komplimangen var det - jag kommer ihåg tillfället - drygt 10 år sen jag hörde sist, och då handlade det om ett gitarrsolo. Tack!

***

Hur går det 91-an? Nåt jobb åt mig än? eller 17 jobb kanske? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😆  ... Vi kanske ska fixa en ny gallup 😮 ! "Vilka två var egentligen bäst" ...

Vore det inte bättre med 3 bästa så hade du chansen att vinna Vallhagen!! 😆😆😆

Äh va fan, en för alla - alla för en, vi utser de 8 bästa bidragen.

edit: satte -tecknet rätt.

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

Äh va fan, en för alla - alla för en, vi utser de 8 bästa bidragen.

Yes, jag är på!

...men då måste Alzi var med eftersom vi bara är sju:

🙂😮😉😛😄😆🤪 ...och 😄

......åsså dubbar vi alla versionerna till en......åsså hörs bara jag på slutet 🙁 .............. 😛 , YES!!

.......och eftersom Alzi är den störste sångaren av oss alla kan vi andra vara de sju dvärgarna......och då blir väl han...eh..Snövit??!

Redigerat av pwayne
Link to comment
Dela på andra sajter

Äh va fan, en för alla - alla för en, vi utser de 8 bästa bidragen.

Yes, jag är på!

...men då måste Alzi var med eftersom vi bara är sju:

🙂😮😉😛😄😆😳 ...och 😄

......åsså dubbar vi alla versionerna till en......åsså hörs bara jag på slutet 🙁 .............. 😏 , YES!!

.......och eftersom Alzi är den störste sångaren av oss alla kan vi andra vara de sju dvärgarna......och då blir väl han...eh..Snövit??!

😆

Fan det här blir bara bättre o bättre.

Men du, jag vill oxå vara med i slutrefrängen. Kan man klippa in min nedpichade version kan tro? Det blir både otakt och toksurt!

***

Bliiide på götebösska elle? ÅÅltzi å de suuu dverjjarna? Med munkavel... geez 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh va fan, en för alla - alla för en, vi utser de 8 bästa bidragen.

Yes, jag är på!

...men då måste Alzi var med eftersom vi bara är sju:

😲😮😉😛😄😆😆 ...och 😠

......åsså dubbar vi alla versionerna till en......åsså hörs bara jag på slutet 🙁 .............. :rolleyes: , YES!!

.......och eftersom Alzi är den störste sångaren av oss alla kan vi andra vara de sju dvärgarna......och då blir väl han...eh..Snövit??!

😆

Fan det här blir bara bättre o bättre.

Men du, jag vill oxå vara med i slutrefrängen. Kan man klippa in min nedpichade version kan tro? Det blir både otakt och toksurt!

***

Bliiide på götebösska elle? ÅÅltzi å de suuu dverjjarna? Med munkavel... geez 😆

Vesst!

De bliiir göfräckt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det 91-an? Nåt jobb åt mig än? eller 17 jobb kanske? 😛

Gillar du gammal sextitals treackordsrock har jag faktiskt en låt jag inte grejar sången själv, kan det vara nåt? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

.......och eftersom Alzi är den störste sångaren av oss alla kan vi andra vara de sju dvärgarna......och då blir väl han...eh..Snövit??!

På tal om snövit så har jag spelat bas på en skiva där det utgivande företaget kallade sig white powder, lika seriöst som själva skivan haha 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Biorno (oregistrerad)

Hur går det 91-an? Nåt jobb åt mig än? eller 17 jobb kanske? 😉

Gillar du gammal sextitals treackordsrock har jag faktiskt en låt jag inte grejar sången själv, kan det vara nåt? 😆

Ny tävling? 😉

Mer tävlingar.. jag missa ju denna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det 91-an? Nåt jobb åt mig än? eller 17 jobb kanske? 😆

Gillar du gammal sextitals treackordsrock har jag faktiskt en låt jag inte grejar sången själv, kan det vara nåt? 😄

Helt seriöst; du har hört min voice och visst kan jag göra ett försök om du vill. I värsta fall blir det väl ett garv, annars kan det ju bli bra.

Annars föreslog ju nån "ny tävling" 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det 91-an? Nåt jobb åt mig än? eller 17 jobb kanske? 😱

Gillar du gammal sextitals treackordsrock har jag faktiskt en låt jag inte grejar sången själv, kan det vara nåt? 😆

Helt seriöst; du har hört min voice och visst kan jag göra ett försök om du vill. I värsta fall blir det väl ett garv, annars kan det ju bli bra.

Annars föreslog ju nån "ny tävling" 😆

Låter inte som en dum idé faktiskt, jag får återkomma och fila på ny text där alla kan vara med och bidra! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha...Nu har man "slösat" bort halva söndagen.. det är lätt att tiden rinner iväg när man är här på forumet... 😉

Så nu ska jag åka och köpa mig en BULLE.. 😎🙂😆

...Moberg

Redigerat av Moberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha...Nu har man "slösat" bort halva söndagen.. det är lätt att tiden rinner iväg när man är här på forumet... 😉

Så nu ska jag åka och köpa mig en BULLE.. 😎  🙂  😆

...Moberg

Ja för sannolikheten att Vallhagen skall bjuda på bullar är ju rätt liten.... 😉😉😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...