RoBERT Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 kolla in www.clarkband.net Nytt band som svänger gott. Från Malmötrakterna. LYSSNA!!!
Thimmie Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Najs sida. Men det funkar inte att klicka på bilderna i gallerian. Versen i "I don't need you" är sketsnygg, refrängen mindre snygg. Över lag bra låtar och snyggt proddat! Är ni signade? King records, är det eget bolag?
RoBERT Posted January 21, 2006 Author Posted January 21, 2006 (edited) tyvärr är det inte mitt band hehe... 😛 men det är några goda vänner som har det.. Problem med sidan? jag kunde klicka på bilderna iaf. inga problem... Hade gärna spelat med dom dock hehehe... 😛😛😛😛 Edited January 21, 2006 by aorfreak
Thimmie Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 tyvärr är det inte mitt band hehe... 😎 men det är några goda vänner som har det.. Problem med sidan? jag kunde klicka på bilderna iaf. inga problem... Hade gärna spelat med dom dock hehehe... 😏🙂😄😎 Hehe... ok. Hoppas att det går bra för dem!
A-lx Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Man tackar för promotionjobbet Robban! Hänger här ibland. Jag sjunger och skriver låtarna i mitt och "bassmans" band med det preliminära namnet zeb... Alltid kul när någon pushar för ens band utan att man ens bett om det. Tusen tack...
RoBERT Posted April 11, 2006 Author Posted April 11, 2006 inga problem! Men när blir det release då? 😏 å vem av killarna är du i bandet?
Recommended Posts