Jump to content
Annons

Om nån skulle orka lyssna...


Recommended Posts

Annons

Snyggt gitarrspel...gillar soundet på plocket i mitten. Enligt min mening är det något med rösten att den ligger fel i ljudbilden i början...men det är ju en smaksak.

Mer text på låten ser jag fram emot!

BRA JOBBAT!

Bara en liten kommentar:

lägg direktlänken istället här...På min dator får inte jag igång låten annars, jag vet iofs. inte hur det är för andra

Jag tar mig friheten att posta länken nedan:

http://mp3.openmusicsource.net/artists/712...erfekt_trip.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Sången känns aldeles för nära på något vis, om resten av "bandet" står runt mig, så är sångaren i mitt huvud och sjunger, känns lite obehagligt nästan... (uppstår kanske i förhållandet till det svaga padljudet i bakgrunden) Du kanske förstår vad jag menar, och det är ju möjligt att du önskar denna närhet.

Hrm... tja... Ack gitarren kunde också tonas ned en aning vid solona om du inte höjer resten av instrumenten. Låter helnajs annars. Skulle varit med sång. 😆

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

SÅng och gitarr är lite för höga i förhållande till det lilla,lilla trumkompet..

stråkar och allt annat skulle låta bättre med en sänkning av ovannämnda..

När "the great wall of guitars" kommer in blir ljudbilden väldigt mättad..prova att skära bort botten på gitarrerna så kommer låten bli luftigare.

Annars finns kärnan i låten rent arrmässigt... lite mer jobb och den kan bli kanonbra.

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...