Jump to content
Annons

Jag är Full (mel. Det gör Ont)


?  

101 röster

  1. 1. ?

    • 5 - :lol:
      51
    • 4 - :D
      12
    • 3 - <_<
      2
    • 2 - :(
      4
    • 1 - :angry:
      10


Recommended Posts

Jösses, nu får jag gratis marknadsföring i Norge oxå... 😆

Saxat från http://magasinet.startsiden.no/magasinet/c...view/full/41814

--------8<-----------

Grand Prix for fulle

Svenske Lena Philipsson sjarmerte med sitt bidrag «It Hurts» i Melodi Grand Prix. I Sverige heter låten ikke uventet «Det gör ont» og har blitt en stor hit. Nå har låten også fått sin egen parodi «Jag är full», komponert av en anonym fan med navn «Hackmann».

Last ned låten her

--------8<-----------

Så nu vet jag vad mitt alias blir på norska... Hackmann. 😄 Lika lite visste jag att jag var ett anonymt fan till Ph. 😄

😛 omg!!! grattis 'hackman' 😄

fan va kul 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 110
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hacke! Detta blir bara värre och värre.....

Idag presenterades vinnarna i en snapsvisetävling här på jobbet och på 2:a plats kom, ja du kan ju gissa - "Jag är full!"!

Nån som hittat din låt och reciterat hela som ett tävlingsbidrag. Jag har bett henne höra av sig till dig för att diskutera royalties 😆 .

Link to comment
Dela på andra sajter

ojoj hackmann.. den har ju verkligen slagit stort 🙂 ballt..

jo.. det verkar som om den inte minst spelats o sjungits på allehanda fester landet runt på midsommarafton... synd att man inte får stim pengar för det. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ojoj hackmann.. den har ju verkligen slagit stort 🙂 ballt..

jo.. det verkar som om den inte minst spelats o sjungits på allehanda fester landet runt på midsommarafton... synd att man inte får stim pengar för det. 🙂

mm.. det skulle säkert bli en hel del pengar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehh, jahaja. Nåväl. Våndas i frid, mina vänner! :rolleyes:

Status: Nu 60,000 nedladdningar från min hemsida! 😮😲😕😏:rolleyes:🙂😄😆

Undrar just hur många kopior som spridits via email, dc++ och andra hosts... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Njae... inget för mig faktiskt...  😄

För sluddrigt & omixat för att klassas som musik

Har full respekt för att du inte gillar det. Och du har rätt, skånska är sluddrigt och sånginspelningen suger likväl som mixningen. Det var lite av grejen med låten (orkar inte dra storyn igen). 🙂

Men om det klassas som musik eller ej är knappast för dig att avgöra. Ser man till dess spridning och dess uppskattning på allehanda fester o uteställen verkar majoriteten inte hålla med dig. 😄

Erkänner dock att så här i efterhand när jag inser hur många som hört skiten kan jag ångra lite att jag inte lade mer tid på att göra det bättre... bara det att då hade jag inte hunnit göra den klar till schlagerkvällen. 🙂

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Njae... inget för mig faktiskt...  😄

För sluddrigt & omixat för att klassas som musik

Har full respekt för att du inte gillar det. Och du har rätt, skånska är sluddrigt och sånginspelningen suger likväl som mixningen. Det var lite av grejen med låten (orkar inte dra storyn igen). 🙂

Men om det klassas som musik eller ej är knappast för dig att avgöra. Ser man till dess spridning och dess uppskattning på allehanda fester o uteställen verkar majoriteten inte hålla med dig. 😄

Erkänner dock att så här i efterhand när jag inser hur många som hört skiten kan jag ångra lite att jag inte lade mer tid på att göra det bättre... bara det att då hade jag inte hunnit göra den klar till schlagerkvällen. 🙂

Nej, jag förstår att det va en skämt grej du gjorde men, det är lixom inte min humor om man säger så... men idén va det nog inge fel på 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

dannepop (oregistrerad)

Underbart bra!

"Ja e full som en hackeman kastrull!"

Min dag "på jobbet mitt i semestern" är räddad!

Danne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Årets trådbump! 😕

Men jag FATTAR bara inte hur i HELVETE jag kunnat missa detta! ÄG!!! Fy fanken va bra hacke! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses... nä, kan hålla med om att denna borde ha varit svår och missa... låten ännu mer än tråden. 😆

Sammanträffande att ni skulle hitta den nu... vi satt nämligen i hotell-lobbyn och sjöng denna på fyllan inatt... huuuh va pinsamt nu i efterhand. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men är det inte fantastiskt att inte folk klagar här på REGLERNA ?!?

Jag kollar varje dag på demopostningar som kommer, och många gråter över regler att det är snott hit o dit o allt va det är .

fantastiskt att ingen har klagat på dig här hagge 😱=

keep the work up!

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs forumreglerna så förstår ni säkert mycket mer, pojkar..

15. Demolåtar ska vara dina egna.

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover eller remix på någon utgiven låt. Inga delar av låten får tillhöra en annan upphovsman, utan dennes tillstånd. Undantaget är om låten är en mycket tydlig parodi på en existerande låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs forumreglerna så förstår ni säkert mycket mer, pojkar..
15. Demolåtar ska vara dina egna.

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover eller remix på någon utgiven låt. Inga delar av låten får tillhöra en annan upphovsman, utan dennes tillstånd. Undantaget är om låten är en mycket tydlig parodi på en existerande låt.

lol

ja jag skiter i vilket, jag tycker bara det är skoj. och jag är emot regeln överhuvudtaget, tycker man ska få lägga upp sina remixer utan tjaffs här ändå .

bara man har dom på sina egna servers så behöver ju knappast nån bry sig 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...