ThomasJ Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Idag skall jag påbörja en flytt till en annan lägenhet. Så kan vara så att jag inte har nått internet på ett tag /(får se hur det är med den saken). Men ville bara posta detta så ni inte tror jag är död eller inlåst i nån källare med någon konstig gubbe som ger direktiv via mobilen om att såga av sig foten för att komma loss ifrån en kedja:P Sakna mig inte allt för mkt jag är snart tillbaks:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 syns! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Sa gubben att du skulle göra det här inlägget med? 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Sa gubben att du skulle göra det här inlägget med? 🙁 😆😛 !!! HAHAH!! LOLOMGWTF!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Sa gubben att du skulle göra det här inlägget med? 🙂 🙂🙂😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Jaha.... Visste inte ens att du fanns här på forumet men hej ändå... 🙂 Skoja bara. Lycka till med flytten så syns vi snart igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 God Ju... Flytt menar jag såklart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 lycka till med flytten thomas, synd att du kommer få svårt att vara online, tänkte diskutera lite EM med dig 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts