strobanik Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 en ganska klassisk sak tror jag, lite i samma genre som den gode, den onde, den fule, western stuk med körsång... jag tycker sånt här är så jävla häftigt, så om det är någon av er som vet/anar vad det är, eller som har tips på band / genrer / soundtracks att hitta av det här slaget så är jag tacksam!! http://www.giantess.se/musik/western_musik.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Det låter som Enio Morricone Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Det är introt orkestern spelar på metallicas S&M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strobanik Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 hahahaa...vaaa.. metallica? men dom lär väl tagit det från någon då eller? ska kolla upp Enio-killen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 hahahaa...vaaa.. metallica? men dom lär väl tagit det från någon då eller? ska kolla upp Enio-killen! 😕 Det är sant..Innan bandet gick upp på scen spelade orkestern denna låten. Heter nåt med "Gold.."-nånting Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 (edited) Ecstacy of gold heter den 😕 Edited January 13, 2006 by The Edge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Ecstacy of gold heter den 😕 Från The Good, The Bad, And The Ugly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strobanik Posted January 13, 2006 Author Share Posted January 13, 2006 jahapp, där ser man, det var alltså från den onde, den gode, den fule... ha! det här forumet är guld. tack för hjälpen 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts