Jump to content
Annons

Sångtävling.... Lite halvseriöst.


Eternal

Recommended Posts

Det är ju fan typisk... Precis innan jag hade tänkt sjunga in sången så tänkte jag att jag skulle rensa lite på datorn... tog då bort en gammal vstpluff, självklart så följde andra filer med då den automatiske avinstalleraren gick lös och gjorde att cubase fuckade upp sig totalt... Försökte installera om men då hängde sig installationen... När jag väl fått in cubase på datorn igen så funkar ingenting där inne, får inte ens ljud... Misstänker att asio-drivisarna har blivit uppfuckade på nåt sätt 😱 Aja, får väl posta låten senare när jag har fått igång skiten igen, så får ni höra mig med...

/fredde

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 122
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det är ju fan typisk... Precis innan jag hade tänkt sjunga in sången så tänkte jag att jag skulle rensa lite på datorn... tog då bort en gammal vstpluff, självklart så följde andra filer med då den automatiske avinstalleraren gick lös och gjorde att cubase fuckade upp sig totalt... Försökte installera om men då hängde sig installationen... När jag väl fått in cubase på datorn igen så funkar ingenting där inne, får inte ens ljud... Misstänker att asio-drivisarna har blivit uppfuckade på nåt sätt 😱 Aja, får väl posta låten senare när jag har fått igång skiten igen, så får ni höra mig med...

/fredde

Så kan det gå... Det gäller att ligga tidigt ute för att kunna parera eventuella missöden. 😆

Visst kan du slänga upp ditt bidrag men det kommer inte med i röstningen dessvärre.

Men till nästa tävling vet du fördelen med framförhållning. 🙁

Så nu har jag mästrat klart! 😱

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...