Dreamtones Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Vilka andra slags musikforum brukar ni vara på, förutom Studios?? Inte för att skapa konkurens med Studio, nyfiken bara! På dessa befinner jag mig på: CTG Musics forum Renoise forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexustwins Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Vilka andra slags musikforum brukar ni vara på, förutom Studios??Inte för att skapa konkurens med Studio, nyfiken bara! På dessa befinner jag mig på: CTG Musics forum Renoise forum Vadådå? Du tänker väll inte lämmna oss? 😳🙂 inget förutom detta 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejv Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Emagic's svenska forum Logicpro.se Helt klart det forum i sverige som håller högst klass tycker jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Recordingproject Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisältää Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 http://www.99musik.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoid Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Här är några forum som jag brukar vara på: Motifator Ljudbojen Harmony central Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Inga andra! Jag går nog miste om mycket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinkey Zwei Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 http://steelguitarforum.com/ och VST-forum får dagliga besök av mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overkill Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 drummerworld.com och drummersunited.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Westling Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 DUC (digidesign user conference) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Bara detta! 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
claypool Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Nice med lite tips, blir svårt att få tiden att räcka till bara... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Bara detta! 🙂 Word! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Jag hänger en del på Clubdecks och Underground house också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts