Utan Namn Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Jo men visst. www.lhucid.com eller om du inte orkar skriva www så är det helt enkelt bara lhucid.com Sidan är nästan exakt som ljudkraft.com. Men så småningom så ska det komma upp en ny, coolare och bättre sida 🙂 Yes, numera är jag Lhucid! 😳
Björn Olsberg Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Yes, numera är jag Lhucid! 😳 Cool, är det till och med så att du önskar byta namn från "Utan Namn" till "Lhucid" på forumen?
Guest nattvaktaren Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Ok, så det var du som gjorde "Twisted"? Coolt.
Plus o Minus Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 men se här, kanske dax för mig att byta sig bild nu 😳
Utan Namn Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 Yes, numera är jag Lhucid! 😳 Cool, är det till och med så att du önskar byta namn från "Utan Namn" till "Lhucid" på forumen? Nej. Men tack för att du frågar 🙂
Utan Namn Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 Ok, så det var du som gjorde "Twisted"? Coolt. Twisted? Hu 😳
Utan Namn Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 men se här, kanske dax för mig att byta sig bild nu 😳 No need for that. Jag ska lägga upp en länk på ljudkraft.com till lhucid.com ändå 🙂 Strul med webbhotellet. Jag måste betala ett helt år till för ljudkraft.com 🙂
Plus o Minus Posted May 11, 2004 Posted May 11, 2004 Strul med webbhotellet. Jag måste betala ett helt år till för ljudkraft.com 🙂 🙂 vilken lycka. kan det vara så att du bakade muffins under registrerings processen 😳
Utan Namn Posted May 11, 2004 Author Posted May 11, 2004 Strul med webbhotellet. Jag måste betala ett helt år till för ljudkraft.com 🙂 🙁 vilken lycka. kan det vara så att du bakade muffins under registrerings processen 😳 Nej, jag visst inte att det var TRE MÅNADERS uppsägningstid! 🙂 HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE HATA B-ONE 🙁
Recommended Posts