david.roennlund Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Hej ! Är det någon här som är haj på finale ?(kör 2006) 🙁 Det som jag , mest akut , behöber hjälp med är att få upptaktsfunktionen att funka bra , vet nån hur man gör ?? Med mycket vänliga hälsningar //David Link to comment Share on other sites More sharing options...
david.roennlund Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 är det ingen som kan finale ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umemagnus Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 (edited) Hej !Är det någon här som är haj på finale ?(kör 2006) 😄 Det som jag , mest akut , behöber hjälp med är att få upptaktsfunktionen att funka bra , vet nån hur man gör ?? Med mycket vänliga hälsningar //David ja...alltså... är det inte bara att välja hur stort värde du ska ha i upptakten, när du startar wizard:en för ett nytt dokument... eller har jag missuppfattat frågan? tror de heter "pickup meassure".... å där väljer du alltså vilket värde du vill ha på upptakten.... Jaja... hoppas detta var till nån hjälp... / Magnus ...förresten..... är det Dittes teoriläxor som det grejjas med? 😄 Edited January 4, 2006 by Umemagnus Link to comment Share on other sites More sharing options...
david.roennlund Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 tack, ska försöka fixa lite mer med det ! har gjort låten själv , och det är lite svårt att plita ner den (för mycket toner och för lite takter typ nopp , det är niklas arrläxa , melodi+tersstämma+ accord (för tre Nh) /david Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umemagnus Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 nopp , det är niklas arrläxa , melodi+tersstämma+ accord (för tre Nh) Hehe.... Ja, det var ju bland dom roligaste lektionerna... fick många aha-upplevelser på dom timmarna... Hälsa till Niklas från mig 😛 Sitter och lirar som tusan, har fått min "Jean-Claude Condi-stråke" nu... Blev en otrolig skillnad.. Rekomenderas!!!! Magnus H å förresten... Lycka till 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts