One night in The Trance Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 (edited) LÅTNAMN: har inget namn än * ARTIST/GRUPP: jag * GENRE: HIPHOP POP ( vet inte riktig.. what ever!) * LÅTLÄNGD: 3.28 * KOMPOSITÖR: jag * PRODUCENT:jag * EV. MEDVERKANDE:jag * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4.78 MB * STATUS: inte färdig, mycket kvar med sången * LÅTLÄNK: HEJ , ville bara låna era öron igen, håller på med det här låt längre mastering och sound inte ok än, har prova spela in sången men inte hela låten, tycker sång och BAS blev inte bra, vill veta bara vad ni tycker om låten, TACK !!! 😎 Edited March 21, 2006 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikMikaelsson Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Skriver när jag lyssnar... låter mycket nittiotal... nästan lite 80-talsvibbar på vissa ljud. Rätt go disträ låt som man kna lyssna på innan man sommnar. Trummorna är ju tyvärr satans tråkiga, höj hatten med 8-delarna eller något. Det var allt för nu/ måste äta frukost Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted January 1, 2006 Author Share Posted January 1, 2006 tack för kritik 😛 ska ändra mycket sen i låten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 😛 Är det din röst? hepp!! Minus: Reverbet på sång och viss instrumentering, det är lite störande mycket - minska detta. Du skulle nog ha någon vanlig sång i de partierna där du inte "rappar" som följer synt/flöjt-ljudet, gärna med överstämmor. Det var en rätt skön grej det här, men jag vet inte om det skulle kallas för hiphop? ( Jag är en sopa på genrebenämningar 😄). Jobba vidare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted January 1, 2006 Author Share Posted January 1, 2006 😄 Är det din röst? hepp!! Minus: Reverbet på sång och viss instrumentering, det är lite störande mycket - minska detta. Du skulle nog ha någon vanlig sång i de partierna där du inte "rappar" som följer synt/flöjt-ljudet, gärna med överstämmor. Det var en rätt skön grej det här, men jag vet inte om det skulle kallas för hiphop? ( Jag är en sopa på genrebenämningar 😄). Jobba vidare. tack!! jag vet inte heller om det ska kalla hiphop, och jag har inte skriva text klart, sjunger i bara de där så längre 😛 det är mycket kvar som ska göra, det låtar forfarande inte så bra som ni säger 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 (edited) wei! 🙂 de svänger! 🙂 Fösöker hitta nåt att klaga på, men verkar inte hitta så mycket. 🙂 Bra! vet inte heller om dehär ska kallas hiphop. Tycker det låter lite "Worldpop"? Edited January 1, 2006 by Danabacken Link to comment Share on other sites More sharing options...
One night in The Trance Posted January 1, 2006 Author Share Posted January 1, 2006 (edited) wei! 🙂 de svänger! 🙂 Fösöker hitta nåt att klaga på, men verkar inte hitta så mycket. 🙂 Bra! vet inte heller om dehär ska kallas hiphop. Tycker det låter lite "Worldpop"? Tack, DANABACKEN , ska lägg upp färdig version nångågn om det blir klart 🙂 Edited January 1, 2006 by One night in The Trance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts