otippad Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 (edited) LÅTNAMN: Lilla Hissen ARTIST/GRUPP: Slan Attack GENRE: ...dance pop LÅTLÄNGD: 3:45 KOMPOSITÖR: Niclas PRODUCENT: Niclas EV. MEDVERKANDE: Didron på sång FORMAT: mp3 224kbps Hej! har gjort en ny mix på en låt om nån vill kommentera 😳 /Niclas Edited December 31, 2005 by otippad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 (edited) Släng upp mixen också 😳 Sådärja, då var den uppe! Låten verkar vara soft på alla sätt och vis.. Men jag stör mig på texten och sången. Smaksak som vanligt! Edited December 31, 2005 by Eternal Link to comment Share on other sites More sharing options...
otippad Posted December 31, 2005 Author Share Posted December 31, 2005 hehe ja nu så, den försvann i första försöket 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Men jag stör mig på texten och sången. Smaksak som vanligt! Instämmer tyvärr i detta. Låten i övrigt är dock skön. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikMikaelsson Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 (edited) Ja sången och texten är ju under all kritik... sorry hoppas att du inte tar illa upp! Får man vara så fräck och fråga om texten är skriven från hjärtat, eller är den bara är genuint rolig på ett plan som jag måste anstränga mig för att förstå? Annars har låten alla de ingredienser som behövas för att bli en bra schlager... yeh, yeh, yeh 🙂 Gott nytt år Edited January 2, 2006 by FredAsp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockypop Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Tycker sången låter bra - du har fin röst med karaktär (ej efter 2:20 då du spårar ur lite). Texten behöver fixas. Annars bra flyt i låten och bra produktion..Har lyssnat på din andra låt också - Didron- samma synpunkter... Rockypop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts