Jump to content
Annons

Mitt klassiska bidrag som ej blev klart.


  

7 röster

  1. 1. Mitt klassiska bidrag som ej blev klart.

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Peppe Classic

ARTIST/GRUPP: the[PHL]sound

GENRE: Klassiskt?

LÅTLÄNGD: 2:13

KOMPOSITÖR: Per-Henrik Lind

PRODUCENT: er-Henrik Lind

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 3.06 mb

LÅTLÄNK: http://peppe.sorkmos.com/music/Peppe_Classic.mp3

Jag har insett att jag aldrig kommer att färdigställa denna helt. Därför lägger jag upp den här för att höra vad ni tycker om min lilla melodi... hade den haft nån chans? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är rädd för att det här är lite för monotont och saknar någon vidare dynamik.

Det hade nog behövt lite mer arbete. Var inte så lat som jag, avsluta låten 🙂

P.S För övrigt är det för glatt för mig. Jag vill få ångest när jag lyssnar på klassisk musik 😄 D.S

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan. Jo den var väl sisådär tycker jag, det saknas nåt.... Testa en tex att lägga in nån melodi med en kör från Hypersunken, det brukar göra susen. Just nu känns den lite tom på någe vis.

Annars är det väl en rätt ok låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag den enda som tyckte detta var bra? 😄 Kan hålla med om att det krävs lite mer grejor i den, och kanske lite mer variation. Och mindre elektroniskt sound. Men annars gillar jag det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så som låten låter som mest, dvs när alla stråkarna är med, hade varit ett bra intro för att sedan bygga på mer... för just där den låter som mest tycker jag den låter bra. Så låten har potential, men jag skulle vilja höra mer. Som sagt, var inte så lat.. gör färdigt låten. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bygg vidare på det här, det kan bli bra. Nu känns det lite som att det inte är någon riktig melodi med i låten. Känns lite som bakgrundsmusik till en film eller nåt. Hade varit spännande att höra hur det hade låtit om du hade komponerat en liten melodislinga och lagt till efter ett tag. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan (oregistrerad)

Tycker det lovar gott...skulle vilja ha ett mindre elektroniskt sound på pianot, men annars tycker jag du skall spinna vidare!! Lovar gott, as said!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...