Jump to content
Annons

Ny låt med djonas...:)


djonas

Recommended Posts

Annons
  • Svar 116
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

instämmer i hyllningskören!

fan...mitt bands hemsida www.supralunar.com ligger på sajthotellet. supraservers var mkt sexigare  :rolleyes:

Tack så mkt suprapappa! 🙂

Jaha, vad heter ditt band då och vad är adressen till hemsidan? 🙁

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Det fick igång mig nu så här efter en trött fredag 😕 Speciellt huvudmelodin, den var härlig 😕 Snyggt med percussionen. Ackesolot var också riktigt bra, du är verkligen en förstaklassgitarrist. Gillar att den bara inte är gitarrbaserad.

Angående ouden i början tycker jag du ska spela in en nylonsträngad gitarr istället. Spela med legato och fett med tjong som araberna. Det kommer antagligen låta mer genuint än midin 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fick igång mig nu så här efter en trött fredag 😛 Speciellt huvudmelodin, den var härlig 😄 Snyggt med percussionen. Ackesolot var också riktigt bra, du är verkligen en förstaklassgitarrist. Gillar att den bara inte är gitarrbaserad.

Angående ouden i början tycker jag du ska spela in en nylonsträngad gitarr istället. Spela med legato och fett med tjong som araberna. Det kommer antagligen låta mer genuint än midin 🙂

Tack så mkt johahl! 🙂

Kul att du gillade ackesolot. 😆

Även om jag är gitarrist så strävar jag alltid efter att göra hela kompositioner dvs att inte alltid nödvändigtvis sätta gitarren i första rummet. 😳

Ouden kommer förmodligen bytas ut till ackegura.

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

BRAVO!!! 🥰 Av någon anledning så gillar jag allt som du har gjort, som jag har lyssnat på. 😉 Kan vara för att det helt enkelt är grymt überbra. 😄

Tackar så mkt Dark Of Light! 😄

Kul att höra.

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

fet!

Riktigt skönt att det är glada orientaliska tongångar! Ofta så brukar många vilja göra arga tongångar när dom gör orientaliska grejjer.

Skönt med alla små breaks också!

Grymt hur du har lyckats få allt att låta autentiskt, det enda jag stör mig litet på är det där instrumentet i introt, tycker det låter lite plastigt. Det bryter från resten av låten.

/miomiomo

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 ..snyggt som tusan!..gillar blandningen och svänget!...

Tack så mkt Valdez!

Roligt att du gillar det.

Tunggung, Mycké snyggt arrat.

Tanx. :=)

🙂  🙂  😄  🙂  🙂  🙂  😄  😄  😎

Hehe blandade känslor förstår jag, hehe.

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

"Grymmt bra ..! .. .. Den här låten får gärna väcka mig varje morgon .. Det 'e ju riktigt (( GO )) i den.

"Hällsa J.Hellborg CO - moore friend's on the road "

mvh: job

Link to comment
Dela på andra sajter

fet!

Riktigt skönt att det är glada orientaliska tongångar! Ofta så brukar många vilja göra arga tongångar när dom gör orientaliska grejjer.

Skönt med alla små breaks också!

Grymt hur du har lyckats få allt att låta autentiskt, det enda jag stör mig litet på är det där instrumentet i introt, tycker det låter lite plastigt. Det bryter från resten av låten.

/miomiomo

Tanx mio! 😱

Yes orientaliska harmisar rules om du frågar mig. 😉

Introt ska ses över med avseende på instrumentval. Förmodligen blir det en acke gura där istället. 😆

Så jävla bra. Dina låtar får mig alltid att häpnas.

Tack så mkt Jiisuki! 😆

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt riktigt bra låt djonas.

Har hört många av dina andra låtar också och måste säga att du är riktigt begåvad.

Kom ihåg när ja hörde 10gitarrsololåten, fan ja fick ju rysningar.

I alla fall, riktigt bra.

//Joakim

Tackar joakim_r!

Kul att du gillar låten och jättekul att du även gillar 10-gitarrsololåten. 🙂

"Grymmt bra ..! .. .. Den här låten får gärna väcka mig varje morgon .. Det 'e ju riktigt (( GO )) i den.

"Hällsa J.Hellborg CO - moore friend's on the road "

mvh: job

Tack så mkt job!

Hehe yes han spelar ju för tillfället med I.A. 😉...ingen dålig kombination direkt. 😉

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Oerhört gott sväng! Njuter av denna gladorientalaren. 😄 Mycket snyggt spelat och arrat. Vad är det för trumprogram du använder?

Tanx neighbour! 😆

På den här låten använder jag ett egetsamplat kit från min synt, en yamaha s03:a som jag styr med Battery 2 i Cubase SX2. 😄

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...