spaceman Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 (edited) Lite stämmningsmuzak jag gjort med franska inslag. Typisk Café latté låt alá 90 bmp med div synthar. LÅTNAMN: Fromage ARTIST: Spaceman GENRE: Franska vitlöksostar LÅTLÄNGD: 5:43 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,4 mb STATUS: Klar Fromage.mp3 Edited December 20, 2005 by spaceman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coffeemidget Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 uuhm. skulle kanske må bra av en tydligare melodi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockypop Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Grävt upp en gammal låt igen 😆 uuhm. skulle kanske må bra av en tydligare melodi? Tycker melodin skulle kunna byggas vidare på istället. Annars att det är en skön och härlig stämning i låten 😉 Rockypop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 (edited) ojdå! 50 nerladdningar och 2 svar. Rekord. (eller rekordet är nog 49 nerladdningar, och 1 svar, hehe) Låten tycker jag låter helt okej, hittills. Lyssnar vidare.... mmm. låter inte fel. skönt avslappnad blir jag också. 🙂 Skönt. Edited January 9, 2006 by Danabacken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 mmmm. den blir bättre och bättre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
equality Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 (edited) Så svävande att man nästan lyfter. Skönt! edit: råkade komma åt enterknappen efter ett ord. Edited January 9, 2006 by equality Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts