bdatony Posted December 20, 2005 Posted December 20, 2005 Har väl haft någon slags "karriär" som trummis/trumlärare. Var med på en låt som spelades på P3 typ 80 ggr :-) En trumelev lever på att spela trummor och åker runt i världen och spelar på gator och torg. Barn och hus tar lite tid så jag stannar hemma och spelar/skapar musik och väntar på att min HIT kommer till mig snart. Att hitta detta forumet är underbart!!! Jag är en datanörd med trumkunskaper så fråga mig nåt om det om ni vill :-). När det gäller musikteori och musikprylar frågar jag er... Hemma har jag Reason 3.0 med en jäääla massa refills jag hittat på det stora datanätet Internet.
martinm Posted December 20, 2005 Posted December 20, 2005 Välkommen! Trummor kan man alltid behöva hjälp med, så se upp 😠
bdatony Posted December 20, 2005 Author Posted December 20, 2005 Tack och hej igen vad trevliga ni är :-)
djonas Posted December 20, 2005 Posted December 20, 2005 (edited) Ein, zwei, drei, haj på daj! 😕 Öh...välkommen oxå. 😳 Edited December 20, 2005 by djonas
DåligtGehör Posted December 21, 2005 Posted December 21, 2005 Välkommen! En datanörd med trumkunskaper är aldrig fel.
Recommended Posts