hangaren Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 hej. har spelat in midi med CME klaviatur med USBsladden. det blir dubbla toner på varje nerslag. är det någon som har upplevt samma? och vet någon vad man kan göra för att ändra på det? ska prova midikabel nästa gång. Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
znoodie Posted December 22, 2005 Share Posted December 22, 2005 hej.har spelat in midi med CME klaviatur med USBsladden. det blir dubbla toner på varje nerslag. är det någon som har upplevt samma? och vet någon vad man kan göra för att ändra på det? ska prova midikabel nästa gång. Micke Jag har upplevt samma sak. De brukar räcka med att jag startar om cubase så funkar de som vanligt igen. Störande om de händer ofta bara.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagor Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 det är en bug som finns sen sx3, tyvärr... ibland får man dubbla tuner. spelar ingen roll vad man än gör... well, clicka på delete två gånger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Jag är helt säker på att just detta problem togs upp i en tråd nyligen. Jag orkar dock inte söka efter det. Minns inte heller om problemet löstes. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts