Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted

Gillar UF klavarna starkt. Mycket på grund av att de är robusta, men man måste ju också ha utrymmet till dem. Själva klaviaturen upplever jag som marknadsledande, speciellt i den prisklassen (snackar nu om de semivägda utan hammer action). Inte testat transportknapparna mycket, och en liten nackdel skulle kunna vara att rattarna har ett markerat centerhack som kan störa svep etc.

Posted

okey! jo just det där rubusta som är lite spännande.. skall ju inte bara gå att spela, skall ju även kännas att man spelar:P Har du ett sådant själv eller Neko?

Posted

Har varit och spanat på lite olika klaviatur de senaste dagarna och CME överlag känns väldigt sköna att spela på. De har diskuterats här inne förut och en del har gnällt på att färgen faller av men inte så mycket annat.

Jag tycker också att de är fördjävligt snygga (särskilt den röda varianten) men som sagt, de kräver uttrymme.

Skulle vilja passa på att klämma in en fråga här.

Ni som har keyboards med controllers, använder ni dem till mycket och så fall, till vad?

Posted
Ni som har keyboards med controllers, använder ni dem till mycket och så fall, till vad?

jag kör med dom för att styra efekter/mixers.

Apropå det, på detta klaviatur e det ju ett par reglar/rattar är dom "assignbara" eller vad det nu heter?!

Posted
Apropå det, på detta klaviatur e det ju ett par reglar/rattar är dom "assignbara" eller vad det nu heter?!

Jodå. Dom är assignbara. Däremot har de inget minne för att spara fler än en uppsättning av inställningarna.