Jonsson Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 (edited) Tänker starta ett tvåmans band och ska använda midifiler. Hur bär jag mig åt för att på ett smidigt sätt fixa detta undertiden som vi är ute och spelar. Ska vi använda dator eller finns det sequencers för midifiler? Tack på förhand Edited December 10, 2005 by Jonsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Antingen; * kör du det på en laptop i ett sequencerprogram typ cubase eller liknande. eller * om du inte ska redigera midifilerna nånting kan du köra dem med datorn i en vanlig mediaspelare, tror jag. 🙂 eller * Bränn skiten och kör med en cd-spelare på spelningarna. 😆 Mvh / djonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polder Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 kolla pm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonsson Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 kolla pm... Hej Polder. Vad menar du med kolla pm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts