Guest gufv Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 (edited) # LÅTNAMN: vi sjunker tillsammans # ARTIST/GRUPP: gustaf lundh # LÅTLÄNGD: 4.23 this far # KOMPOSITÖR: gustaf lundh # PRODUCENT: gustaf lundh # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 6.2mb # STATUS: Beta. Min andra färdiga låt. Något måste man göra i vintermörkret. 🥰 Åsikter, känslor och tankar uppskattas mycket varmt! >> URL: http://pendrill.no-ip.org/gusc/work/vi%20s...tillsammans.mp3 Edited December 9, 2005 by gufv Link to comment Share on other sites More sharing options...
emser Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Får sköna Lynch vibbar, Twin peaks och sådär... Värsta infomusiken från alkoholkommisionen. Sköna harmisar. Jag sjunker och jag tror att botten är passerad 🥰 Riktigt skönt, perfekt film-musik. /emser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gufv Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Får sköna Lynch vibbar, Twin peaks och sådär... Värsta infomusiken från alkoholkommisionen. Sköna harmisar. Jag sjunker och jag tror att botten är passerad 🥰 Riktigt skönt, perfekt film-musik. /emser tack för lyssnandet. lynch-referensen gjorde mig varm. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisältää Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Lite för mycket retrosynt för min högst personliga smak men trevlig ljudbild (gott grynig sådär) och lagom med utveckling. Ganska moget framförande, särskilt i tanke på att det bara är tredje (?) låten du slutför. Kanske hade lite mer dynamik i upplägget gjort nytta? Alltså plocka ner - bygga upp. Nå. Bra jobbat. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gufv Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Lite för mycket retrosynt för min högst personliga smak men trevlig ljudbild (gott grynig sådär) och lagom med utveckling. Ganska moget framförande, särskilt i tanke på att det bara är tredje (?) låten du slutför. Kanske hade lite mer dynamik i upplägget gjort nytta? Alltså plocka ner - bygga upp. Nå. Bra jobbat. 🙂 tack för lyssningen sissä! jag brukar avsky retrosynt vanligtvis, tänkte faktiskt inte på att den referensen fanns men uppenbarligen gör den det 🙂 .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarbonSteel Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Jo. Jag får också filmmusiksvibbar. Lite långt intro möjligen. Annars helt ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimbambop Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Jo, lite retrovibbar av detta. Får lite känsla av Stranglers runt "men in black" (tidigt 80-tal), men det var iofs länge sen jag hörde det och har egentligen ingen koll på sån här musik 🙂 Introt känns kanske liite långt, annars tycker jag det är rätt ball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajjen Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Detta var ju trevligt på sitt sätt, jag skulle inte vilja lägga det på skivspelaren men jag skulle gärna spela ett mörkt dator/tv-spel men denna musiken till (och då gillar jag inte dator/tv spel nämnvärt). Helhetsbetyg bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdez Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Hmm..det här låter annorlunda! Intressant gillar början..man får typ känsla av att befinna sig i tomma intet..in space somewhere kanske...gött iaf Skulle absolut passa till film... Bra jobbat .. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts