Jump to content
Annons

Hård drum and bass......!


Microlab (oregistrerad)

Hur låter det här då?  

4 röster

  1. 1. Hur låter det här då?

    • Inget för mig
      1
    • Nja, den går väl an, men...
      0
    • Helt OK!
      0
    • Riktigt bra! Faktiskt.
      2
    • Rockar fett!!
      1


Recommended Posts

Annons

Oj, vad snabb jag är nu! Skriver alltså medans jag lyssnar så ta det med en nypa salt! Cool början, särskilt synthljudet! Cool takt som kommer in, jag brukar vara allergisk mot det här, men det här var helt okej. Kanske håller på lite väl länge utan att det händer nåt annat dock. Trummorna kanske låter lite tunna ett tag men å andra sidan är det en bra kontrast tills det blir fetare sen. Oj, vilket drag och vad fett det blev! Gillar! Själva mixningen låter väl också helt okej. Måste dock lyssna i feta högtalare än i hörlurar innan jag kan säga mer om detta. Tycker att varje del av låten håller på aningens för länge. Kanske korta ner hela låten något så att den blir ännu mer dynamisk?! Gillar panoreringarna också även om du kanske kunde lägga de lite, lite mer in mot mitten av stereobilden.

Snyggt!

Redigerat av Jejje
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Nifkin (oregistrerad)

Fräsh låt med fint djup och i princip hela köret. Går i rätt anda hela tiden och bra variation, helt enkelt bra och som den ska va!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...