Sushi Brother Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 (edited) Jag har en AKG D190 jag fått ärva av min far. Är det någon som har erfarenhet av denna och har åsikter om vad den lämpar sig till för typ av inspelning? Den ser ut så här: http://www.gear4music.com/pimages/d190.jpg Edited November 18, 2005 by Sushi Brother Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Jag gissar på live med sång... 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torwald Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Ah, en sån! Använde en live till att micka upp en gitarrstärkare, med ganska gott resultat. Hade dock nte mycket att jämföra med just då, i allt tumult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Har använt den till sång i replokal. Har för mig att den var ganska riktad. Kraftig proximityeffekt hursomhelst, så den lämpar sig nog inte för extrem närmickning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts