strobanik Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 (edited) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:Giantess - sherry detta är en låt från mitt band Giantess nya EP, som håller på att spelas in just nu. vore fint att höra lite tyckningar ur mix-synpunkt, vad ni stör er på, och vad ni tycker är bra. hemsida: giantess.se tackar på förhand, ha't! Edit: flyttad tråd från Mixning/mastering Edited November 17, 2005 by Lundin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 (edited) Låter 60 /70-tal och hyffsat ruffigt.. svaj-sången sänker betyget lite, men å andra sidan kan det vara mixens fel o inte sången i sig.. Lyssnar i små högtalare så någon helhetsreferens är svårt att ge, men jag gillade stuket..fick lite Rainbow-vibbar t.om.. kill the king, lady of the lake.. shit måste plocka fram vinylen känner jag.. Mixa rent mixen så kan det härna bli riktigt trefvligt.. Edited November 17, 2005 by Lundin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts