Ogi Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Tja!! Precis installerat Delta 1010LT kortet.. Prövade att bara enkelt spela upp en ljudfil det ger utslag på Deltas virutuella mixer (M Audio Delta Control Panel) . Men jag får inte ut något ljud.. Har prövat olika ut kanaler... MEn ej heller det fungerar.. Är det någon som har någon idee om vad att göra?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmmir Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 I Delta 1010Lt kontrollpanelen så finns det ju en massa flikar, under en flik, minns inte vilken det är, men där kan man iaf välja monitormixing på outkanalerna, om jag minns rätt, klicka i det också om du inte har gjort, annars vet jag inte, har inte hållit på med det så mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrHans Posted November 18, 2005 Share Posted November 18, 2005 Har liknande problem med mittt delta1010 kort, mixern ger utslag men inget ljud. Ibland har jag ljud, nästa gång jag startar datorn har jag inget ljud. Vet inte riktigt vad det är. Jag testade att slänga runt alla pci korten i datorn och det hjälpte, tills nästa dag för då hade jag inget ljud igen. Vet inte riktigt vad problemet är, Mitt kort har fungerat klockrent innan men sen började det strula. Kortet ligger på IRQ 17 och där ligger inget annat. Om det löser sig för dig så skriv och berätta så lovar jag att göra detsamma. Men börja du med att byta pci plats så kanske det funkar en gång för dig med. Mvh Johnny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts