carlpepper Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 LÅTNAMN: The Talker ARTIST/GRUPP: Closer GENRE: Rock, alternativ? LÅTLÄNGD: 5:52 KOMPOSITÖR: Alx Reuterskiöld PRODUCENT: Alx Reuterskiöld/Closer EV. MEDVERKANDE: Closer INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 8 MB STATUS: Färdigmastrad fjärdedel av EP som släpps i december LÅTLÄNK: The Talker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliasson Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Japp. Detta är bra. Underbart virvelljud på setet. Aningens lågt överhäng tycker jag. Bra gitarrljud men lite odistinkt bas. Personligen gillar jag inte sångaren. Vet inte riktigt varför men han känns för slät för detta. Nåt sorts mellanting mellan dave grohl och nån blink 182 snubbe. Sammanfattnigsvivs skulle jag säga bra sound, spännande låt som är lite för lång med lite för många konstiga breakpartier för att man ska komma ihåg helheten. Bra spelat, opersonlig sång. Kung att ni får det utgivet iaf! /E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts