Emmmir Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Tjena! Har ett Delta 1010Lt, men jag får inte fram alla kanalerna i just Cubase SX2, har ett Cubase LE också, där så får jag in alla inputs, men i Cubase SX2 så står det bara "Stereo In". Har som vart inne å klickat i alla rutor för alla inputs i Asio Inställningarna, åsså har jag varit in i VST Connection inne i cubase å försökt, men icke 😕 Någn som kan hjälpa ? Tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Får du inte fram något när du väljer att lägga till nya ingångar eller utgångar? Som default är bara stereo in/ut aktiverat, så övriga måsta alltså läggas till manuellt i VST-connections. Sedan måste de förstås väljas i mixern också - om du vill kunna använda dem där... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Du måste använda ASIO drivrutinerna för kortet och du måste skapa bussar i VST Connections skärmen. Men kom ihåg att om du skapar bussar och sedan skapar ett projekt så rensas bussarna. Skapa projektet först och skapa bussarna sedan, passa även på att spara de bussar du gjort till framtida inspelningar. Claes: Gå och lägg dig för böveln, dina 12 timmar på Studio forum är över för dagen! 😕 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Claes: Gå och lägg dig för böveln, dina 12 timmar på Studio forum är över för dagen! 🙁 /Majken Vadfalls?!? 😕 Natten är ju ung ännu. Får jag inte vara med och leka så här dags...? 😉🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts