trancer Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 (edited) LÅTNAMN: Beat Is Goin' ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: ??? LÅTLÄNGD: 2:38 KOMPOSITÖR: Marcus Persson (Perrra) PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3:61 STATUS: Lär inte röra den nåt mer iaf 😄 LÅTLÄNK: Perrra - Beat Is Goin' Hade INGET att göra, så bestämde mig för att göra nån låt som gick fort att göra.. och resultatet blev såhär.. alltså ingen tanke bakom låten alls utan det blev som det bara flög i mig för tillfället 😄 Ha lite överseende, låten tog 1 timme att göra .. ville ändå sprida den för att bevisa attj ag inte BARA gör dansband nu för tiden 😉 hahaha Föressten.. Va kallas denna musikstil??? /Perrra Edited October 31, 2005 by trancer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 (edited) Det här var riktigt skönt. Helt klart min stil av låt. Gillar ljuden som fan. Lite enformig dock men med lite sång på skulle detta kunna bli riktigt bra. Jag antar att det är nån form av synthpop!? Edited October 31, 2005 by Jejje Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted October 31, 2005 Author Share Posted October 31, 2005 Det här var riktigt skönt. Helt klart min stil av låt. Gillar ljuden som fan. Lite enformig dock men med lite sång på skulle detta kunna bli riktigt bra. Jag antar att det är nån form av synthpop!? Ja.. som sagt ... hade inget att göra så visst är den lite enformig 😄 inget snack om saken, men på nåt sätt så blir det nåt gung i den iaf Tack så mkt iaf 😉 /Perrra Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted October 31, 2005 Author Share Posted October 31, 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😉 /Perrra Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😄 /Perrra 😉 Det vore fantastiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Oh, härligt! Det låter helt underbart mycket tidigt 90-tal. Lite schysst sång av nån italienare som är dålig på engelska och du har dig en Italo-hit. hahaha... Tack.. ska försöka få tag gammal italiens uteliggare utan tänder som kanske kan tänka sig att sjunga för en macka 😉 /Perrra Hur ska han kunna äta mackan utan tänder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Låter som en Madonnaproduktion från 80-talet .. Gillar det iallafall. Lite sång från en skönsjungande tjej hade faktiskt suttit fint!.. Musikstilen.. Pjae. Electropop kanske? Inte synthpop iallafall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnis Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Härligt pastelligt och hårsprayskletigt. Här har du ju embryot till en riktigt popdänga. Klart du ska bygga vidare. Om du sjunger med din dansbandsröst blir det en spännande cross-over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted November 1, 2005 Author Share Posted November 1, 2005 Oh Tackar så mkt 😛 Jag har lyssnat igenom låten många mer gånger än ni förmodlingen gjort, jag får nog ändå klassa reslutatet som NÖJD på denna låt 😉 Tack för kommentarer! /Perrra Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted November 1, 2005 Author Share Posted November 1, 2005 inga mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts