berghs.kedjan Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Läste i nya tidningen att man kan ha en cpu-mätare innuti logic, men jag förstod inte hur man får fram den... Det låter som att det vore mindre procesorkrävande än att ha igång aktivitetskontroll samtidigt som Logic för att se hur mycket processorn används. Är det någon som vet hur man får fram en cpu-mätare i logic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Keys Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 har för mig att det var typ, äpple-U....eller nått sånt, men det skall finnas uppe i menyerna i logic också..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jayko Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Alt+X eller i audiomenyn.... cpu performance eller något liknande... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallemio Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Audio menyn o "hardware performance" Link to comment Share on other sites More sharing options...
berghs.kedjan Posted October 27, 2005 Author Share Posted October 27, 2005 Ja! Där var det!!! Tack!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Keys Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 😄 äpple-u kanske var mätaren för UAD-kortet...!?!? har bestämt för mig att något poppade upp när man tryckte äpple-u.....hmm..!! detta måste kollas upp.... 😕😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts