Drik Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) Skicka in era låtar hit: http://www.edmcast.com Rätt bra daglig podcast 🙂 Schysst inspirationsmaterial, tycker ni ska hjälpa killen att komma på fötter med att skicka in erat material! Edited October 26, 2005 by Drik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilly Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 asså? Fan va nice 🙂 vad är det för något då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Det är en daglig radioshow för det bästa inom osignerad elektronic dance music (fast VÄLDIGT mycket trance). Rätt coolt för en daglig show 🙂 Startade upp för några dagar sedan. Kan va kul att hjälpa killen komma på fötter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilly Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 (edited) aah fan hade vart häftigt 🙂 hur kommer man i kontakt med honom då? Skickar man låtarna via mail? Edited October 26, 2005 by Roha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Du kan lägga upp det på forumet under Your tracks, men det känns som det inte behövs.. Maila honom på show@edmcast.com med länk till dina låtar och hälsa från E-mortal 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Fan, din fast forward e ju för fan asfet! 🙂 Har inte hört den innan 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Hört talas om PM grabbar? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 PM e jobbigt 🙂 Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 PM e jobbigt 😄 Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😄 Ah, jag förstår. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilly Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Drik tänker på alla förstår du 🙂 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 PM e jobbigt 😳 Plus att om nu någon annan sysslar med trance så kan de gå in på länken jag la längst upp 😳 Då tycker jag att du ska byta rubrik på tråden så att andra som sysslar med trance förstår att tråden inte enbart riktar sig till Roha 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Bra idé.. 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Bra idé.. 😳 Finemang 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Jag då!?!? 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drik Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Skicka på Pazo Han ska ha lite house spinoffs o så, så de kommer säkert användas 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts