Cliff Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hej alla på forumet! Tänkte att det var dags att säga hej. Är en 31-årig nybliven bandsingel... (ja, det är ett ord). Jag har varit medlem ett par veckor nu och kan bara säga att jag trivs mycket bra på detta forum. Jag är ganska ny på hemmastudiofronten, men jag har sysslat med musik länge och har haft det både som mitt leverbröd och som hobby, det är ju minst sagt en bransch där det går upp och ner 🙂 Mina huvudinstrument är bas och gitarr, men framförallt bas, enligt mig det skönaste instrument som finns (av dom jag har testat såklart). Jag kör med Pro Tools, mycket pga dess (enligt mig) enkla audiohantering, men som enmansband blir det ju såklart en hel del midi ochså. Jag hoppas att jag i framtiden kan posta lite alster här på forumet och få lite feedback. Hare gött allesammans! Cliff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikMikaelsson Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Välkommen! Vilken typ av musik sysslar du och ditt ensamband med då? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Välkommen! Bandsingel? Njut av din nyblivna frihet och lira i några sköna one-night-bands... (tja, det är väl också ett ord). 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hoj och välkommen! Skönt med lite mer Pro Tools folk här på forumen. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staplegun Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hallå-hej. Välkommen! 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Tjenare, välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hej, hej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbruce Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 one-night-bands 😳😄🙂😛 Cliff: Välkommen! 🙂 Du råkar inte vara ena halvan av grymma Addeboy vs. Cliff? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Välkommen till forumet! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antevante Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Muchos Velcomos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdez Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hejsan o välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Tjena! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Hejsan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cliff Posted October 19, 2005 Author Share Posted October 19, 2005 Cliff: Välkommen!🙂Du råkar inte vara ena halvan av grymma Addeboy vs. Cliff? 😲 Njet, det är inte jag. Välkommen! Vilken typ av musik sysslar du och ditt ensamband med då?😉 Just nu sysslar vi mest med att konfigurera datorer och läsa en massa manualer och foruminlägg känns det som 😱 Välkommen! Bandsingel? Njut av din nyblivna frihet och lira i några sköna one-night-bands... (tja, det är väl också ett ord). 😄 Det är absolut ett ord 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Välkommen Cliff! Ser fram emot att få såga din musik. 😱 Mvh / djonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 welcome... 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Bas är sexigt.. Välkommen ombord 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umemagnus Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Willkåmmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Bas är sexigt.. 😳 haha! Välkommen!! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 Tjena! Väkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwayne Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Välkommen in! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts