Guest Ove Centli Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 (edited) Ville bara veta om här finns några high-tech gitarrister på studioforumet som har fått sina guror omgjorda till att ha Buzz Feiten Tuning System? Vill veta allt, om det är bra eller dåligt, eller urkasst, eller sådär, om det är värt priset eller om det är onödigt? Funderar själv på det, men har en massa massa frågor som finns "under huven" som inte riktigt framgår och som det inte svaras på när man ställer frågor till Buzz Feitens hemsida själv... Så låt höra. Vad tycker ni? Eller är det ingen som har det? Edited October 18, 2005 by Ove Centli Link to comment Share on other sites More sharing options...
giggsy Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Vet bara att i Sverige är det Paul Guy som gäller. Han vet mer om Buzz Feiten än du nånsin skulle vilja veta... http://www.guyguitars.com/ Förbannat trevlig är han också! /giggsy Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Det är för mycket minimal förbättring jämfört med vad det kostar. All annan intonering har jag skött gratis i alla tider, åt mig själv. Varför betala? Det ser ut som att du besvarat din egen fråga. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giggsy Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Ok. Det är fem år sen jag bodde ett par hus från hans shop. Då var han helt ok och hans kunskaper i ämnet var outstanding i Sverige, kändes det som. Med mig var han frispråkig och kändes inte alls säljande eller pushig. Om du uttrycker det som du gör så verkar mycket vatten ha runnit även under Buzz Feiten-broarna... 😆 /giggsy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts