noise Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 (edited) hej, mitt band har fixat en ny replokal/studio, och vi hade tänkt att bygga någon form av kontrollrum och vi undrar på ett ungefär hur vi ska gå tillväga med detta. Jag känner en snickare o trummisens morfar har en brädgård..... Edited October 12, 2005 by noise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccazzo Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 och forumet har en sök funktion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
noise Posted October 12, 2005 Author Share Posted October 12, 2005 och forumet har en sök funktion. jepp jepp, men jag hittade konstigt nog inget 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Procedomani Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Sökte du på morfar och brädgård?... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 Vet inte om det här forumet direkt har nån sök funktion.. Men längst upp här i forumet (under annonserna) så finns en sökfunktion i alla fall 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted October 12, 2005 Share Posted October 12, 2005 (edited) Sökte du på morfar och brädgård?... 🙂 😛 On-topic: Plöj igenom hela Studiobygge-avdelningen. Edited October 12, 2005 by Jocke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccazzo Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Vet inte om det här forumet direkt har nån sök funktion.. Men längst upp här i forumet (under annonserna) så finns en sökfunktion i alla fall😉 Besserwisser ....... 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Besserwisser ....... 😆 Messerschmitt heter det väl 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts