Jump to content
Annons

Aggressioner

joachime

Recommended Posts

Annons

Sparkar min PC...

Nej allvarligt så sättar jag igång quake 3 på en liten bana överfylld med moståndare sen se till att slafsa så många jag kan på en timma tillsammans med aggresiv musik i backgrunden. Man kan bli lite ryckig efter ett bra pass 😆

Mucho trevlig flash btw. Bara att det nu finns en med bin laden så är det balans mellan ondskans krafter 😆

Edited by L.C

Jag brukar ta mina aggressioner och linda in dom i fint tyg, gärna polskt siden. Sen en krans av lagerbland runt och sen gaffar jag hela skiten med silvertejp.

Sen lägger jag allt i en kartong - ni vet en sån där man köper på nya posten, med porto betalt - och skickar iväg skiten till djupaste Afrika.

Nu tror ni säkert det är mitt fel alla dom här stamkringen mellan hootsies och tootsies, men icke då, för i allmänhet kommer paketen tillbaka med stämpeln "Åter avs" och så sitter jag där med aggressionerna i knät igen och blir sådär jävla förbannad....

Jag brukar ta mina aggressioner och linda in dom i fint tyg, gärna polskt siden. Sen en krans av lagerbland runt och sen gaffar jag hela skiten med silvertejp.

Sen lägger jag allt i en kartong - ni vet en sån där man köper på nya posten, med porto betalt - och skickar iväg skiten till djupaste Afrika.

Nu tror ni säkert det är mitt fel alla dom här stamkringen mellan hootsies och tootsies, men icke då, för i allmänhet kommer paketen tillbaka med stämpeln

"Åter avs" och så sitter jag där med aggressionerna i knät igen och blir sådär jävla förbannad....

😄😄😄😄 !!!!