Vallhagen Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Jag börjar: *** Grus och gräs Ris och ros Rus och ras *** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik123 Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Ett troll med en boll Hans racket läcker som ett såll -- Haha, jag fattar nog inte grejen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Slå ett slag för vårat lag! Borg! Borg Borg! Näe, det kanske vart en hejjaramsa nu 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Björn var ..... Äh Link to comment Share on other sites More sharing options...
herwhisper Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Allas vår lilla björn han gillan i alla hörn i röven han tog den mot låren bollarna slog en homogay han va lilla björn Sorry, kunde inte låta bli..... 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 En boll, en boll, en boll och ett racket En boll, en boll, en boll och ett racket Å jag lirar tennis och mitt förnamn det är Björn, Björn motherfucker Bjööörn!! Melodi: Fire water burn/Bloodhound Gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Björn Borg Har en korg Med en fisk i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted October 1, 2005 Author Share Posted October 1, 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeMikrofon Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Jag förstår inte hur man kan spela tennis, jag menar, hur ska man träffa bollen när de e massa hål i racketet? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Björn Borg bor bakom bergen. Björn brukar baka brända bullar bakom bastun. Björn Borgs baxade BMW-bil brukar brölla befängt bredvid brevlådan. Brum, brum. Bakåtslikade brodern blir barsk bums. Berusade bagaren Bengtsom bajsar bakom Björn Borgs bedorande balkong. Brodern blir betydligt barskare berträffande Bengtsons buffliga bravur. Bagaren börjar bråka, brodern blir brädad, Björn Borgs bruna BMW backar brummande bakåt. Backspegeln bevittnar broderns brädande, Björn blir befängt brusig bakom bromsen. Bagaren backar brått bakom björns bedorande balkong. Björns brisfälliga broder blir blyg. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Björn Borg bor bakom bergen. Björn brukar baka brända bullar bakom bastun. Björn Borgs baxade BMW-bil brukar brölla befängt bredvid brevlådan. Brum, brum. Bakåtslikade brodern blir barsk bums. Berusade bagaren Bengtsom bajsar bakom Björn Borgs bedorande balkong. Brodern blir betydligt barskare berträffande Bengtsons buffliga bravur. Bagaren börjar bråka, brodern blir brädad, Björn Borgs bruna BMW backar brummande bakåt. Backspegeln bevittnar broderns brädande, Björn blir befängt brusig bakom bromsen. Bagaren backar brått bakom björns bedorande balkong. Björns brisfälliga broder blir blyg. 🙁 🙂 haha! vart kopierade du den ifrån? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Björn Borg bor bakom bergen. Björn brukar baka brända bullar bakom bastun. Björn Borgs baxade BMW-bil brukar brölla befängt bredvid brevlådan. Brum, brum. Bakåtslikade brodern blir barsk bums. Berusade bagaren Bengtsom bajsar bakom Björn Borgs bedorande balkong. Brodern blir betydligt barskare berträffande Bengtsons buffliga bravur. Bagaren börjar bråka, brodern blir brädad, Björn Borgs bruna BMW backar brummande bakåt. Backspegeln bevittnar broderns brädande, Björn blir befängt brusig bakom bromsen. Bagaren backar brått bakom björns bedorande balkong. Björns brisfälliga broder blir blyg. 😮 😆 haha! vart kopierade du den ifrån? 😄 vem vet... 🙂🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Vem sa du den var om? 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted October 2, 2005 Author Share Posted October 2, 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Vem sa du den var om? 😕 Jag tyckte det blev fint som andravers 😆 Fri form du vet;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Björn BorgHar en korg Med en fisk i Leif Boork har en koork med disk i Vem sa du den var om? 😕 Jag tyckte det blev fint som andravers 😆 Fri form du vet;) Haha, ja, just det! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts